  • 1. Data: 2012-02-01 23:34:15
    Temat: [info] Ataki na zbliżeniowe karty kredytowe (RFID)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Myślę, że warto się zapoznać aby, jak to się mówi, być na bierząco.

    http://niebezpiecznik.pl/post/ataki-na-zblizeniowe-k
    arty-kredytowe-rfid/

    Xenocide

  • 2. Data: 2012-02-02 08:52:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-02 00:34, xbartx pisze:
    > jak to się mówi, być na bierząco.

    Obawiam się, że "tak się nie mówi" ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-02-02 11:53:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 09:52:51 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Obawiam się, że "tak się nie mówi" ;)

    Fakt jest błąd ortograficzny *bieżąco* jednak mówi się tak samo "rz" czy
    "ż" co najwyżej tak się nie pisze he he ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-02-02 12:03:39
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Obawiam się, że "tak się nie mówi" ;)

    naprawdę rozróżniasz, jak ktoś mówi "bierząco" albo "bieżąco"?

    andy_nek

  • 5. Data: 2012-02-02 12:56:25
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-02 12:53, xbartx pisze:

    > Fakt jest błąd ortograficzny *bieżąco* jednak mówi się tak samo "rz" czy
    > "ż" co najwyżej tak się nie pisze he he ;)

    Nie będe się wymądrzał, ale jeślibyś pogadał z językoznawcami, to
    dowiedziałbyś się, że jednak inaczej mówi się "rz" i "ż", podobnie jak
    "ch" i "h" (wystarczy pojechać na Śląsk i wq..ić Hanysa... )

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 6. Data: 2012-02-02 15:06:19
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Myślę, że warto się zapoznać aby, jak to się mówi, być na bierząco.
    >
    > http://niebezpiecznik.pl/post/ataki-na-zblizeniowe-k
    arty-kredytowe-rfid/

    Czas zaczac sie rozgladac za portfelami z klatka Faraday'a,
    ew. samemu zaszyc folie alu czy inne takie tam :).

  • 7. Data: 2012-02-02 15:40:07
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-02 16:06, Q pisze:

    arty-kredytowe-rfid/

    > Czas zaczac sie rozgladac za portfelami z klatka Faraday'a,
    > ew. samemu zaszyc folie alu czy inne takie tam :).

    Nie wiem, czy to w tym linku, ale gdzieś-tam pisali, że cały zamęt ze
    zbliżeniowym skimmowaniem kart zbliżeniowych jest mocno sponsorowany
    przez właściciela wzoru użytkowego na antyskimmowy portfel do kart :)

    Ludzie kombinują, a Wam się wydaje, że dorobicie się wypatrując
    najkorzystniejsze lokaty :D

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 8. Data: 2012-02-02 16:05:10
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy to w tym linku, ale gdzieś-tam pisali, że cały zamęt ze
    > zbliżeniowym skimmowaniem kart zbliżeniowych jest mocno sponsorowany przez
    > właściciela wzoru użytkowego na antyskimmowy portfel do kart :)

    Lepszym majstersztykiem byly zhakowane POS-y
    zbierajace dane kart + PIN-y ;)

    > Ludzie kombinują, a Wam się wydaje, że dorobicie się wypatrując
    > najkorzystniejsze lokaty :D

    Ano kombinuja - dzis to czytalem ze sprzataczka podprowadzila KK firmowe
    i wybrala sie na zakupy za 22 tysiaki .... dlugo sie nie nacieszyla ;)

    Co do roznych sposobow & sposobikow
    moj wykladowca mawial - wiele rzeczy mozna, ale sie nie oplaca ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-02-02 17:03:44
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-02 17:05, Waldek pisze:

    > Lepszym majstersztykiem byly zhakowane POS-y
    > zbierajace dane kart + PIN-y ;)

    ... iiitam :)
    Już nie pamiętam szczegółów, może ktoś skrupulatny podrzuci linka.
    Gdzieś-tam na wpłatomacie naklejono wieczorem "chwilowo nieczynny" i
    postawiono obok solidnie wyglądającą pokaźną skrzynię stosownego
    kształtu... :)

    Jakby-co, to nawet można się i w sądzie wybronić...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 10. Data: 2012-02-02 21:32:22
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > Gdzieś-tam na wpłatomacie naklejono wieczorem "chwilowo nieczynny" i
    > postawiono obok solidnie wyglądającą pokaźną skrzynię stosownego

    Oj tam, finezja nie zna granic
    - wlacznie z wyrwaniem bankomatu wyciagarka i wleczeniem go za autem ;)

    Pozdro