  • 1. Data: 2012-02-01 22:31:36
    Temat: BGZ nie chce zarobic :]
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    BGZ odpalil lokaty 10 dniowe na 4,5%
    na oko wyglada fajnie, ale zaraz strzał w stope
    bo ograniczyli minimalna na 2,5kzl, a to niestety dostaje juz belką.
    Gdyby nie ten "drobny" ficzer, oferta bylaby atrakcyjniejsza
    niz np. w Meritku na silnym 4,3 - no a tak, to niestety... qpa :]

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-02-02 08:17:50
    Temat: Re: BGZ nie chce zarobic :]
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 23:31:36 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > na 2,5kzl, a to niestety dostaje juz belką. Gdyby nie ten "drobny"
    > ficzer, oferta bylaby atrakcyjniejsza niz np. w Meritku na silnym 4,3 -

    Oni są grzeczni i trzymają się zaleceń KNF.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-02-02 08:39:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Oni są grzeczni i trzymają się zaleceń KNF.

    Taaa... zwolnilo mi sie troche gotowki i przegladalem oferty lokat w bankach
    gdzie mam juz umowe... znalazlem jakas lokate miesieczna w BGZ chyba na
    5,1%, problem byl taki, ze przy minimalnej kwocie lokaty wpadala w
    podatek. Napisalem wiec, ze jestem zainteresowany ulokowaniem kwoty x na
    takich lokatach, ale pod warunkiem, ze lokaty zostana zalozone po 500pln, a
    nie 1000 jak to mozna zrobic przez internet. Poprosilem o informacje przy
    pomocy jakiego kanalu moglbys zlozyc taka dyspozycje. W odpowiedzi dostalem:
    "informujemy, ze moze Pan zalozyc dowolno liczbe lokat, przypominamy, ze
    oprocentowanie lokaty wynosi...". Tak jakby brak odpowiedzi na moje
    pytanie...
    Nastepnego dnia przy okazji zalatwiania innych spraw otworzylem rachunek w
    Eurobanku...

    MK

  • 4. Data: 2012-02-02 12:38:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Napisalem wiec, ze jestem zainteresowany ulokowaniem kwoty x na takich
    > lokatach, ale pod warunkiem, ze lokaty zostana zalozone po 500pln, a nie
    > 1000 jak to mozna zrobic przez internet.

    Przepychanki miedzybankowe na %-ty to sie dopiero IMO zaczna
    jak faktycznie zacznie obowiazywac belka - wszystkich bez wyjatku ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-02-02 21:33:01
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > BGZ odpalil lokaty 10 dniowe na 4,5%

    Toyota 3 dniowa na 4,6% min. 5k odnawialna, powrót z TB w miesiącu na trzy
    sposoby bezpłatny
    Po trzech dniach:
    5012,14 - 1,90
    6572,65 - 2,49