  • 61. Data: 2002-07-16 21:22:14
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002 12:19:05 +0300, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:

    >zauwazylem ze zdjecia niektorych kart sa mocno przestarzale (teraz inaczej
    >wygladaja)...

    Jak masz nowe to wyslij :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 62. Data: 2002-07-17 04:57:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 10:34:30PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > W kwesti formalnej, to zadnej klasyfikacji nie robilem, jedynie
    > tabelke przedstawiajaca stan faktyczny w kolejnosci alfabetycznej. Kto
    > madry, ten sam wyciagnie wnioski :-)

    A, przepraszam, tym sie wlasnie od bankiera roznisz ze nie udajesz ze
    myslisz za ludzi ;-)

    --

    --w

  • 63. Data: 2002-07-17 05:01:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 10:40:03PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > I jeszcze Cie do marketingu przeniesli ;-)))

    I jeszcze nic nie powiedzieli! Musze sprawdzic na koniec miesiaca skad
    mi pensja przyszla ... ;-)

    --

    --w

  • 64. Data: 2002-07-18 10:38:32
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > No to ja Ci mowie ze maja wciaz najlepsze. W sumie od Ciebie zalezy
    > czy oplaca sie Tobie placic za nie. Podobnie jak rolnikom ktorzy potem
    > narzekaja ze im woda wszystkie plony zalala.

    Wiesz ile kosztuje ubezpieczenie rolnicze?
    Gdyby ubezpieczenie Citka mialo takie stawki, to klienci by ich powiesili
    _natychmiast_

    --
    Pete

  • 65. Data: 2002-07-18 11:30:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 12:38:32PM +0200, Pete wrote:

    > Wiesz ile kosztuje ubezpieczenie rolnicze?

    Wiesz ... wszystko kosztuje. Pytanie tylko jakie sa koszty jesli sie
    _nie_ jest ubezpieczonym a spotka nas przygoda.

    > Gdyby ubezpieczenie Citka mialo takie stawki, to klienci by ich powiesili
    _natychmiast_

    Widocznie to jest sliski biznes.

    --

    --w

  • 66. Data: 2002-07-18 13:12:06
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > Wiesz ... wszystko kosztuje. Pytanie tylko jakie sa koszty jesli sie
    > _nie_ jest ubezpieczonym a spotka nas przygoda.

    Koszt jest duzy, bo ubezpieczonych jest malo.
    Malo jest ubezpieczonych, wiec trzeba podniesc skladke.
    I tak w kolko.
    Niestety firmy ubezpieczeniowe nie pozwalaja na ubezpieczenie rolnikow cenami
    zaporowymi.
    Powiedz mi, czy ubezpeczylbys swoj samochod od warunkow atmosferycznych
    za skladke w wysokosci 30% wartosci?
    Zwlaszcza, ze tego rodzaju anomalie pogodowe zdarzaja sie bardzo rzadko.

    > Widocznie to jest sliski biznes.

    Nie, na to pozwala monopol

    --
    Pete

  • 67. Data: 2002-07-18 13:25:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 03:12:06PM +0200, Pete wrote:

    > Koszt jest duzy, bo ubezpieczonych jest malo.
    > Malo jest ubezpieczonych, wiec trzeba podniesc skladke.
    > I tak w kolko.

    Rozumiem ze wina jest ubezpieczyciela ze rolnicy sie nie ubezpieczaja?
    Tylko nie wiem dlaczego ON ma do interesu dokladac.

> [...]
    > za skladke w wysokosci 30% wartosci?
    > Zwlaszcza, ze tego rodzaju anomalie pogodowe zdarzaja sie bardzo rzadko.

    Dlaczego rolnicy umieja sie zebrac w kupe i zablokowac drogi a nie
    umieja udac sie do jakiegos ubezpieczyciela i wynegocjowac _hurtem_
    nizszych cen za ubezpieczenie? Bo wiadomo ze jak zablokuja drogi to
    wszyscy beda o nich wiedzieli i znow panstwo wyjmie z kieszeni i da
    im. __DA__, bo ja sie ubezpieczam bez wzgledu na to czy musze czy nie,
    bo _wiem_ ze nikt mi potem _nie_da_!

    > Nie, na to pozwala monopol

    Czyj? Rolnika? ;-)

    Twierdzisz ze rolik moze sie tylko w jednym TU ubezpieczyc?

    --

    --w

  • 68. Data: 2002-07-18 13:52:36
    Temat: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > Rozumiem ze wina jest ubezpieczyciela ze rolnicy sie nie ubezpieczaja?
    > Tylko nie wiem dlaczego ON ma do interesu dokladac.

    To do interesu maja dokladac rolnicy?
    Sorry, ale oni tez kalkuluja.
    Wiekszosc i tak zyje od wiosny do wiosny nie inwestujac w nic - bo
    ich po prostu nie stac. Zwlaszcza na ubezpieczenie.

> [...]
    > wszyscy beda o nich wiedzieli i znow panstwo wyjmie z kieszeni i da
    > im. __DA__, bo ja sie ubezpieczam bez wzgledu na to czy musze czy nie,

    ???
    Dlaczego kierowcy sie nie zbiora i nie wynegocjuja _hurtem_ nizszych
    skladek AC lub OC?
    Myslisz, ze pod presja TU zgodzi sie obnizyc skladke?

    > Czyj? Rolnika? ;-)

    PZU

    Nie od dzisiaj wiadomo, ze inne TU dostosowuja swoja oferte do PZU - tak, aby
    ceny nie byly zbyt niskie.

    --
    Pete

  • 69. Data: 2002-07-18 14:04:58
    Temat: Re: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 03:52:36PM +0200, Pete wrote:

    > To do interesu maja dokladac rolnicy?

    A kto? Kto jest ubezpieczany?

    > Sorry, ale oni tez kalkuluja.

    Wiec jak sie nie ubezpiecza, to neich nie mowia ze nie skalkulowali.

    > Wiekszosc i tak zyje od wiosny do wiosny nie inwestujac w nic - bo
    > ich po prostu nie stac. Zwlaszcza na ubezpieczenie.

    Moze.

    > ???
    > Dlaczego kierowcy sie nie zbiora i nie wynegocjuja _hurtem_ nizszych
    > skladek AC lub OC?
    > Myslisz, ze pod presja TU zgodzi sie obnizyc skladke?

    Rozmawiamy o rolnikach. Ja swoje _place_, to Ty twierdzisz ze dla
    rolnikow sa one duze. Ja place wysokie, bo uwazam ze te 10% ceny
    samochodu to trudno, ale ubezpieczenie miec musze!

    > PZU
    >
    > Nie od dzisiaj wiadomo, ze inne TU dostosowuja swoja oferte do PZU - tak, aby
    > ceny nie byly zbyt niskie.

    Tia, a konkurencja siedzi za to ze swistak zawijal srerberka.

    --

    --w

  • 70. Data: 2002-07-18 14:51:10
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Sprytnemu zlodziejowi wystarcza transkacje nieautoryzowane do nabicia
    > kwot liczonych w tysiacach (albo nawet dziesiatkach tysiecy)
    > I tu mu nie przeszkodzi nawet jak bedziesz mial karte z limitem 10zl ,
    > byle byla wypukla.

    Sprytnym zlodziejom z Poznania nie potrzebne byly nawet karty wypukle do
    nabijania transakcji bo skopiowali zawartosc paska z karty wypuklej na zwykla
    legalnie wyrobiona...