  • 71. Data: 2002-07-18 15:24:03
    Temat: Re: [OT] Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020718140048.GF5501@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Rozmawiamy o rolnikach. Ja swoje _place_, to Ty twierdzisz ze dla
    > rolnikow sa one duze. Ja place wysokie, bo uwazam ze te 10% ceny
    > samochodu to trudno, ale ubezpieczenie miec musze!

    Ok, 10%
    A co zrobilbys gdyby ubezpieczenie kosztowalo 30%?
    Dalej ubezpieczalbys auto wiedzac, ze po trzech latach oddasz jego rownowartosc.

    Zreszta, rolnicy maja noz na gardle -
    ceny na rynku rolnym sat takie, ze nie pozwalaja na ubezpieczenie.
    Zysk jest taki, ze pozwala przezyc od wiosny do wiosny i nie ma pieniedzy
    w budzecie na ubezpieczenie - w dodatku o tak wysokiej cenie

    > Tia, a konkurencja siedzi za to ze swistak zawijal srerberka.

    Popatrz, ilu klientow maja do zabrania PZU a nie chca obnizac skladek.
    Jesli tylko PZU podniosi skladke - wszystkie TU robia to samo

    --
    Pete

  • 72. Data: 2002-07-18 15:46:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Pete <m...@n...bigfoot.com> wrote:

> [...]
    > Zysk jest taki, ze pozwala przezyc od wiosny do wiosny i nie ma pieniedzy
    > w budzecie na ubezpieczenie - w dodatku o tak wysokiej cenie

    Wiesz, jak w branży elektrycznej zaczęło się kiepsko, to zmieniłem
    zawód. Rolnicy też mogą.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 73. Data: 2002-07-18 16:01:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 05:24:03PM +0200, Pete wrote:

    > Ok, 10%
    > A co zrobilbys gdyby ubezpieczenie kosztowalo 30%?
    > Dalej ubezpieczalbys auto wiedzac, ze po trzech latach oddasz jego
    > rownowartosc.

    Moze bym nie kupowal samochodu? Moze bym sprzedal? Moze bym nie
    ubezpieczal?

    Ale pamietaj ze ja nie mowie ze nie maja ubezpieczac, ale zby potem
    nie szli do panstwa i nei mowili - _daj_!

> [...]
    > Zysk jest taki, ze pozwala przezyc od wiosny do wiosny i nie ma pieniedzy
    > w budzecie na ubezpieczenie - w dodatku o tak wysokiej cenie

    A co to za argument? A komu teraz jest dobrze?

    > Popatrz, ilu klientow maja do zabrania PZU a nie chca obnizac skladek.
    > Jesli tylko PZU podniosi skladke - wszystkie TU robia to samo

    Juz drugi raz mowisz to samo. Wytlumacz mi jak firma sprzedajaca
    samochody moze zalatwic od pzu czy innego TU ubezpieczenie nizsze o
    polowe niz normalnie, z marszu? Dla jak malej ilosci klientow!

    A rolnicy? Ilu ich jest?

    --

    --w

  • 74. Data: 2002-07-18 16:37:33
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    AMRA wrote:

    > jedyny w Polsce taki bank, ze nie mozna zalozyc konta bez dochodow..... N

    Eeeeeetam, spróbój wyjawić chęć posiadania konta bez dochodów w BPH :)

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 75. Data: 2002-07-19 07:27:49
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > Moze bym nie kupowal samochodu? Moze bym sprzedal? Moze bym nie
    > ubezpieczal?

    Z ta roznica, ze oni _musza_ uprawiac ziemie zeby przezyc.

    > Ale pamietaj ze ja nie mowie ze nie maja ubezpieczac, ale zby potem
    > nie szli do panstwa i nei mowili - _daj_!

    chyba Ci sie pomylilo ze stoczniowcami. Nie pamietam, by rolnicy
    robili pikiety z tej okazji

    > A co to za argument? A komu teraz jest dobrze?

    Pisales, ze moga sie ubezpieczac - ja tylko odpisalem, ze ich po prostu nie stac.
    Wiec krzyki wszystkich dookola, ze mogli sie przecierz ubezpieczyc sa o kant d.
    rozbic

    > Juz drugi raz mowisz to samo. Wytlumacz mi jak firma sprzedajaca
    > samochody moze zalatwic od pzu czy innego TU ubezpieczenie nizsze o
    > polowe niz normalnie, z marszu? Dla jak malej ilosci klientow!

    Tego nie daje dealer. Zauwaz, ze pakiety ubezpieczeniowe
    masz na samochody do 3 lat. Po pierwszym roku mozesz dowolnie zmienic TU i dealer juz
    nie macza
    w tym palcow.

    --
    Pete

  • 76. Data: 2002-07-19 07:29:38
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, jak w branży elektrycznej zaczęło się kiepsko, to zmieniłem
    > zawód. Rolnicy też mogą.

    10 mln rolnikow?
    przy 4 mln bezrobotnych

    Myslisz, ze tak latwo bedzie im znalezc prace?

    --
    Pete

  • 77. Data: 2002-07-19 07:48:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 19, 2002 at 09:27:49AM +0200, Pete wrote:

    > Z ta roznica, ze oni _musza_ uprawiac ziemie zeby przezyc.

    A ja samochod potrzebuje zeby co? Dlaczego uwazasz ze dla mnie
    samochod nie jest potrzebny aby moc zarabiac na zycie?

    > Pisales, ze moga sie ubezpieczac - ja tylko odpisalem, ze ich po prostu nie stac.
    > Wiec krzyki wszystkich dookola, ze mogli sie przecierz ubezpieczyc sa o kant d.
    rozbic

    Krzyki?

    > Tego nie daje dealer. Zauwaz, ze pakiety ubezpieczeniowe
    > masz na samochody do 3 lat. Po pierwszym roku mozesz dowolnie zmienic TU i dealer
    juz nie macza
    > w tym palcow.

    Dealer to zalatwia. On tego nie daje.

    Tylko co z tego? To wlasnie dealer zalatwil z TU takie a nie inne warunki.

    --

    --w

  • 78. Data: 2002-07-19 07:55:34
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> wrote ...

    > 10 mln rolnikow?
    > przy 4 mln bezrobotnych
    >
    > Myslisz, ze tak latwo bedzie im znalezc prace?

    latwo czy nielatwo ale musza to zrobic by Polska stala sie kiedys krajem
    rozwinietym.
    w krajach rozwinietych nigdzie nie ma tak zeby 25% ludzi bylo w rolnictwie,
    zwykle to jest gora 5%.

    wiec musza.

  • 79. Data: 2002-07-19 10:44:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> writes:

    > Wiesz ile kosztuje ubezpieczenie rolnicze?

    Normalnie, jakbym byl rolnikiem, to bym nie ubezpieczal zbiorow. Mimo
    wszystko firmy ubezpieczeniowe zarabiaja na interesie, wiec statystycznie
    stawka musi byc wieksza niz srednie straty. Tyle ze na te ostatnie trzeba
    byc przygotowanym.

    W obecnej sytuacji ma to jeszcze ta zalete, ze mozna wyciagnac jakies
    pieniadze np. z budzetu (jakiegos).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 80. Data: 2002-07-19 14:38:59
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > A ja samochod potrzebuje zeby co? Dlaczego uwazasz ze dla mnie
    > samochod nie jest potrzebny aby moc zarabiac na zycie?

    Hm, chyba nie rozumiem Twojego toku myslenia...

    rozbic

    > Krzyki?

    m.in. Twoje

    > Dealer to zalatwia. On tego nie daje.

    Pierwsze slysze. Ciekawe, ze jesli przywoze zza granicy auto - tez dostane pakiet.
    W takim razie ktoremu dilerowi to zawdzieczam? Niemieckiemu? :-P

    > Tylko co z tego? To wlasnie dealer zalatwil z TU takie a nie inne warunki.

    Ze pozwole sobie zacytowac:
    A swistak ....

    --
    Pete