  • Data: 2003-09-18 08:54:34
    Temat: Re: Nie ma chętnych na kredyt Pola
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nicek wrote:
    > Mówiąc wprost: przyłączasz się do chóru baranów, które potrafią tylko
    > beczeć jak im się nie podoba. Ani jednak dziennikarz, ani Ty mnie

    ROTFL

    > zdobyliście się na kalkulację porównującą realnie (a nie na reklamach
    > 5,55%) dostępny kredyt komercyjny oraz ten.

    Proszę bardzo: kredyt Pola 6,5% stałe.
    Kredyt komercyjny: średnio 7,5-8% w złotówkach z tendencją malejącą i
    *możliwością* *wcześniejszej* *spłaty*.
    Znalazłem kiedyś chyba w gazecie reklamę kredytu Pola z logo BZ WBK.
    Moje zainteresowanie trwało do czasu przeczytania warunków. Kredyt
    mógłby być atrakcyjny, gdyby przewidziano możliwość wcześniejszej spłaty.

    Klienci głosują nogami. Tyle.

    > Ani dziennikarz, ani Ty nie zastalowiliście się nad tym jakie byłoby
    > dziś oprocentowanie komercyjnych kredytów mieszkaniowych, gdyby nie
    > potencjalna konkurencja ze strony tego programu.

    No właśnie jakie by było? Wykaż się proszę. Pamiętaj tylko w swojej
    głębokiej analizie o konkurencji i malejących stopach.

    A może tak sobie tylko trolujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał