  • 1. Data: 2004-12-19 17:25:56
    Temat: Re: Newsletter Prnews.pl
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Konkurencji unikam ;) hihihi
    > A tak na serio - bedzie kilka nowych rzeczy - np statystyki, wywiady itp
    > :)

    Amra, Ty go lepiej połataj, bo jeszcze Markus gotów naprawdę podesłać
    link do niego na mordplik z uzasadnieniem "niepołatany formularz". ;-)

    K.

  • 2. Data: 2004-12-20 08:24:30
    Temat: Newsletter Prnews.pl
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witam!

    Sorry, że tutaj, ale jakoś moje próby wypisania się z tego Newslettera
    spełzły na niczym :(

    Czy dwukrotna próba wypisania się to za mało?

    Po każdym takim *wypisaniu się* widzę na stronie, że mój adres został
    usunięty z bazy, po czym za chwilę w mojej skrzynce ląduje kolejny numer :(

    W dalszym ciągu dostaję newsletter, którego już nie chcę subskrybować

    Czy mam rozumieć, że mam przesłać forward na pl.internet.mordplik?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-12-20 10:54:06
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W dalszym ciągu dostaję newsletter, którego już nie chcę subskrybować
    >
    > Czy mam rozumieć, że mam przesłać forward na pl.internet.mordplik?

    O! Ja mam to samo. Właśnie miałem do Michała pisać...

    Co więcej - ten newsletter, który teraz dostaję, jest niepełnowartościowy.
    Np. dziś dostałem sam nagłówek maila, a w cześniej tekt był pisany łącznie
    (bez spacji) :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-12-20 12:02:37
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Co więcej - ten newsletter, który teraz dostaję, jest niepełnowartościowy.
    > Np. dziś dostałem sam nagłówek maila, a w cześniej tekt był pisany łącznie
    > (bez spacji) :))

    Pomijam takie kwiatki jak np dzisiaj przyszedl - mail 12kb... na cholere mi
    az tyle tekstu i zajawek? zdecydowanie za duzo tego.... powinny byc albo
    same naglowki albo przynajmniej o polowe mniej wstepniaka..
    a te bledy przy rozsylaniu sa conajmniej irytujace... pamietam jak ze 2 tyg
    temu przyszlo do mnie kilkanascie kopii tego samego newslettera :(

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-12-20 14:21:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witam!
    Odnoszac sie do uwag.
    Jakis czas temu powstal nowy system do wysylania newsletterow - jak sie
    dosc szybko okazalo - nie dawal on sobie rady z wysylka wiekszej ilosci
    wiadomosci w htmlu - stad czesc osob dostawala puste wiadomosci, a niekiedy
    szlo po kilka razy :(

    W ostatnich dniach zaczal dziala inny system, ktory niestety (za co bardzo
    przepraszam) w ciagu dwoch pierwszych dni wysylki psul w niektorych
    czytnikach wersje txt.

    Od bodaj piatku jest juz wszystko ok z wysylka i system jest przygotowany
    na znacznie wieksza liczbe subskrybentow.
    Co do wielkosci maila - poprosze o sprawdzenie co sie da zrobic.

    Mam swiadomosc, ze tego typu incydenty bardzo negatywnie wplywaja na odbior
    newslettera (z tego tez wzgledu na kilka dni w ogole zaprzestalem wysylki),
    ale mam nadzieje, ze teraz powinno juz sie wszystko unormowac i nie powinno
    sie juz nic takiego ponownie zdarzyc.

    Moge tylko wyrazic zal za klopoty i przeprosic!

    Staramy sie i mamy nadzieje, ze bedzie lepiej. Zwlaszcza, ze szykuje sie
    nowy, ciekawy dzial :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-20 14:38:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

  • 7. Data: 2004-12-20 14:39:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 8. Data: 2004-12-20 17:32:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Amra, Ty go lepiej połataj, bo jeszcze Markus gotów naprawdę podesłać
    > link do niego na mordplik z uzasadnieniem "niepołatany formularz". ;-)

    Jest latany, jest.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2004-12-20 19:48:46
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > Amra, Ty go lepiej połataj, bo jeszcze Markus gotów naprawdę podesłać
    > link do niego na mordplik z uzasadnieniem "niepołatany formularz". ;-)

    Spoko, spoko. Wszystko sobie ładnie przez GG wyjaśniliśmy ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2004-12-23 21:58:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 20 Dec 2004 09:24:30 +0100, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Sorry, że tutaj, ale jakoś moje próby wypisania się z tego Newslettera
    >spełzły na niczym :(

    na pewno musiałeś tutaj? Może trzeba było jednak na priv?
    --
    Jarek Andrzejewski