    From: "StrongMan" <e...@n...dziala>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Newsletter Prnews.pl
    Date: Mon, 20 Dec 2004 13:02:37 +0100

    > Co więcej - ten newsletter, który teraz dostaję, jest niepełnowartościowy.
    > Np. dziś dostałem sam nagłówek maila, a w cześniej tekt był pisany łącznie
    > (bez spacji) :))

    Pomijam takie kwiatki jak np dzisiaj przyszedl - mail 12kb... na cholere mi
    az tyle tekstu i zajawek? zdecydowanie za duzo tego.... powinny byc albo
    same naglowki albo przynajmniej o polowe mniej wstepniaka..
    a te bledy przy rozsylaniu sa conajmniej irytujace... pamietam jak ze 2 tyg
    temu przyszlo do mnie kilkanascie kopii tego samego newslettera :(

    --
    Pozdrowienia