  • 11. Data: 2004-12-23 23:54:23
    Temat: Re: Newsletter Prnews.pl
    Od: f...@y...com

    > Amra to pijarowiciec z krwi i kości. Dużo powiedział, ale nic nie
    > powiedział. :-)

    Za to sie zareklamowal i zachecil klientow :) Marketing w czystej formie!

    Tak na serio: Amra, swietna robota z Newsletterem. Bardzo mi ulatwia zycie to,
    ze mam wszystkie interesujace mnie wiadomosci (i troche nie-interesujacych ;) )
    w jednym miejscu. Tak trzymac!

  • 12. Data: 2004-12-24 07:36:31
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > na pewno musiałeś tutaj? Może trzeba było jednak na priv?

    Próbowałem poprzez formularz kontaktowy na stronie, ale zero reakcji

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2004-12-24 11:01:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 24 Dec 2004 08:36:31 +0100, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Próbowałem poprzez formularz kontaktowy na stronie, ale zero reakcji

    miałem na myśli e-mail na adres, jakim Michał posługuje się w tej
    grupie. Nie jest nawet zabezpieczony "antyspamowo".
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2004-12-24 11:26:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > miałem na myśli e-mail na adres, jakim Michał posługuje się w tej
    > grupie. Nie jest nawet zabezpieczony "antyspamowo".

    Ano - to najszybsza droga kontaktu.
    Pierwszy mail - poszukalem w swoim panelu admina - maila nie bylo - wiec
    pomyslalem, ze wszystko ok - juz adres wypisany.
    A drugi jak tylko zobaczylem -to zaczalem sie kontaktowac via GG :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2004-12-24 14:38:14
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

> [...]

    > pomyslalem, ze wszystko ok - juz adres wypisany.
    > A drugi jak tylko zobaczylem -to zaczalem sie kontaktowac via GG :)

    ...co zaowocowało rozwiązaniem problemu ;)

    EOT

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*