  • 1. Data: 2004-01-09 17:24:31
    Temat: Neste A24 i autoryzacja [Millennium]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Włożyłem kartę Millennium VE, wstukałem PIN, pojawił się komunikat o
    dokonaniu autoryzacji... wszystko cacy. Zatankowałem za niecałe 100 PLN.
    Wczoraj na koncie miałem niedozwolony debet spowodowany tą płatnością, bo po
    zatankowaniu sprawdzilem w bankomacie stan konta i wyjalem gotowke
    zostawiajac niecale 50 PLN. Rozliczenie przyszło, konto obciążone.

    Mieliscie podobne problemy?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 2. Data: 2004-01-09 17:42:42
    Temat: Re: Neste A24 i autoryzacja [Millennium]
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:3ffee38e$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > zatankowaniu sprawdzilem w bankomacie stan konta i wyjalem gotowke
    > zostawiajac niecale 50 PLN. Rozliczenie przyszło, konto obciążone.

    Czekaj, czekaj. Czytam to już trzeci raz i niezbyt rozumiem. W każdym razie
    jeśli chodzi Ci po prostu o to, że po zaksięgowaniu nie została zdjęta
    blokada - to tak, zdarza mi się to. Blokada do tej pory znikała sama w
    przeciągu kilku godzin.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-09 17:45:33
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btmp6g$10s$1@news.onet.pl...

    > Czekaj, czekaj. Czytam to już trzeci raz i niezbyt rozumiem.

    Ja tysz ... ale za 6 razem olśniło mnie - pytasz czy mieliśmy już sytuację,
    że nie mieliśmy kaski na koncie ?

    O ... zdarzało się ... zawsze jak budzę się z potężnym kacem, mam tą
    świadomość, że przez wejście na e-konto , mój moralniak zostanie spotęgowany

    SP

  • 4. Data: 2004-01-09 22:48:06
    Od: "mlay" <m...@p...onet.pl>

    z tego co sie orientuje - jesli na neste placisz kk, to deklarujesz max
    kwote za jaka tankujesz i ta kwota jest 'rezerwowana' w limicie kk,
    natomiast pozniej (czyt. po zatankowaniu) odliczana jest wlasciwa kwota.

    z doswiadczenia wiem jednak, ze to 'pozniej' moze trwac ze 2 dni :)

    czyli - sciaganie wlasciwej naleznosci z konta zajmuje chwile..

    pzdr,
    mal

  • 5. Data: 2004-01-10 00:37:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> writes:

> [...]
    > jeśli chodzi Ci po prostu o to, że po zaksięgowaniu nie została zdjęta
    > blokada - to tak, zdarza mi się to. Blokada do tej pory znikała sama w

    A to w Millennium blokada ma jakis zwiazek z debetem?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-01-10 08:36:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]

    > jeśli chodzi Ci po prostu o to, że po zaksięgowaniu nie została zdjęta
    > blokada - to tak, zdarza mi się to. Blokada do tej pory znikała sama w

    Wg mnie to okazalo sie zostala zalozona blokada. O ile dobrze zrozumialem
    to:

    1. Zatankowal i byla autoryzacja
    2. Zaraz potem pojechal pod bankomat i po sprawdzeniu slada wybral gotowke.
    W saldzie nie bylo uwzglednionej autoryzowanej kwoty na A24

    Jesli sie mysle to niech Piotr skoryguje :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-01-10 09:14:08
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    gotowke.
    > W saldzie nie bylo uwzglednionej autoryzowanej kwoty na A24
    >
    > Jesli sie mysle to niech Piotr skoryguje :)

    jesli powysze jest prawdziwe, to sytuacja calkowicie normalna w przypadku
    stacji NESTE, placilem tam 3 roznymi i zawsze operacja "splywalala" z
    opoznieniem 3-4 dniowym
    nie wolno tylko uzywac kart PKO SA
    poza tym ok, chociaz debiut mialem zly, bo mialem na wyciagu zdublowane
    operacje a tankowalem raz, ale reklamacja bardzo grzecznie i pozytywnie
    rozpatrzona (VE PKO BP)

  • 8. Data: 2004-01-10 09:27:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > nie wolno tylko uzywac kart PKO SA

    Powiem więcej. Nie można używać kart Pekao SA. :-)

  • 9. Data: 2004-01-10 09:27:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    gotowke.
    > W saldzie nie bylo uwzglednionej autoryzowanej kwoty na A24
    >
    > Jesli sie mysle to niech Piotr skoryguje :)

    A to też standard. Blokada czasem pojawia się od razu, czasem w dniu
    następnym, jak jej się chce...

  • 10. Data: 2004-01-10 13:06:49
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Wg mnie to okazalo sie zostala zalozona blokada.

    ...nie została założona blokada :)

    Miałem wczoraj kłopoty ze sprzętem, a potem z konfiguracją i coś się
    wykrzaczyło; wysyłałem o 00:26 via news.astercity.net posta z wyjaśnieniem,
    ale go nie widać. Oto kopia:
    --------------------------------------
    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl> wrote:

    > Ja tysz ... ale za 6 razem olśniło mnie - pytasz czy mieliśmy już
    > sytuację, że nie mieliśmy kaski na koncie ?

    Nie, skądże :) Jestem zbyt taktowny, by interesować się cudzymi finansami :)

    > O ... zdarzało się ... zawsze jak budzę się z potężnym kacem, mam tą
    > świadomość, że przez wejście na e-konto , mój moralniak zostanie
    > spotęgowany ...

    Ja od pewnego czasu biorę na imprezy tylko gotówkę, policzoną z odpowiednią
    rezerwą ;)

    A w temacie - przepraszam za chaotyczny opis, już klaruję. Otóż
    chronologicznie wykonałem następujące czynności:

    1. Zautoryzowałem transakcję na Neste na 100 PLN
    2. Zalałem auto za niecałe 100 PLN (zabrakło kilku groszy)
    3. Poszedłem do bankomatu Euronet.
    4. Sprawdziłem stan konta (dostępne środki)
    5. Wypłaciłem prawie wszystko, zostawiając 50 PLN.

    Wkrótce (minął jeden lub dwa dni, nie pamiętam) zalogowałem się do Millenetu
    i widzę przekroczenie salda, spowodowane transakcją w Neste.

    Wniosek?

    Na koncie nie została założona blokada na tę płatność.

    PS. Oczywiście w Millennium już jest uregulowane.

    > 1. Zatankowal i byla autoryzacja
    > 2. Zaraz potem pojechal pod bankomat i po sprawdzeniu slada wybral
    > gotowke. W saldzie nie bylo uwzglednionej autoryzowanej kwoty na A24

    Tak jest. Niniejszym mianuję Cię mistrzem quizu pt. "Co autor miał na myśli"
    ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm