  • Data: 2017-10-30 18:45:42
    Temat: Re: Nest Bank - opłata za kartę?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-30 o 18:23, a...@g...com pisze:
    > Wysłałem reklamację, na odpowiedź mają miesiąc.
    > Ale już wiem jaka będzie odpowiedź... przechodziłem dzisiaj obok oddziału Nesta i
    wstąpiłem aby pani wytłumaczyła mi łopatologicznie jak prostemu człowiekowi w jaki
    sposób najlepszy rozumieć ten zapis o pierwszej i drugiej karcie. No i wychodzi na
    to, że gdy zgubimy kartę, i wyrabiamy następną, staje się ona z automatu drugą kartą
    hehe.... opłata 25 zł, plus coroczna opłata 25 zł.
    > Szczerze po tym zagraniu straciłem sympatie do tego banku... ewakuacja musi być..
    chyba spowrotem do mBanku - wystarczy 5 miesięcznie transakcji obojętnie na jaką
    kwotę.

    Może nie koniecznie mBank....

    Jak z miesiąc temu zapytałem o konto bez opłat to ktoś mi tu polecał
    Orange finanse (sam rozważałem też Nest).
    Zależało mi też aby kartę dało się tak ustawić, że debetu nie da się zrobić.
    W Nest mi powiedzieli (dzwonił gość przy mnie do konsultanta i dał
    słuchawkę), że ich kartą z definicji nie da się zrobić zakupów poniżej
    salda rachunku - czyli debet tylko da się zrobić jak się z jakichś
    płatnych funkcji bankomatów BZWBK skorzysta (saldo/zmiana PIN).
    A potem lektura regulaminu dostarcza dokładnie odwrotnych wniosków -
    wręcz wyraźnie napisali, że transakcje zbliżeniowe mogą spowodować debet.

    Co do Orange to w regulaminie w ogóle zapisów o karcie nie wyłapałem
    (teraz to już nie jestem pewien, bo przeglądałem ze 3 tygodnie temu i
    koło 2-ej w nocy).

    Byłem w piątek w Orange. Oni też twierdzą, że nawet transakcje
    zbliżeniowe na małe kwoty sprawdzają stan konta. Nie przekonali mnie.
    Ale tuż obok jest mBank, a że dla Orange usługi bankowe dostarcza mBank
    więc zapytałem i tam - też tak mówią - wyglądało by, że może faktycznie.

    Ktoś coś wie na pewno?
    P.G.