  • Data: 2017-10-30 18:23:46
    Temat: Re: Nest Bank - opłata za kartę?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Wysłałem reklamację, na odpowiedź mają miesiąc.
    Ale już wiem jaka będzie odpowiedź... przechodziłem dzisiaj obok oddziału Nesta i
    wstąpiłem aby pani wytłumaczyła mi łopatologicznie jak prostemu człowiekowi w jaki
    sposób najlepszy rozumieć ten zapis o pierwszej i drugiej karcie. No i wychodzi na
    to, że gdy zgubimy kartę, i wyrabiamy następną, staje się ona z automatu drugą kartą
    hehe.... opłata 25 zł, plus coroczna opłata 25 zł.
    Szczerze po tym zagraniu straciłem sympatie do tego banku... ewakuacja musi być..
    chyba spowrotem do mBanku - wystarczy 5 miesięcznie transakcji obojętnie na jaką
    kwotę.