  • 1. Data: 2013-08-10 18:33:04
    Temat: Natrętne pytanie w kontekście spadku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Spada i spada, choć Vincenty straszy deficytem a Balcerowicz straszy długiem.
    Ale spada -- i euro spada, i dolar spada... Wiem, że moje pytania są natrętne,
    ale jednak -- kiedy trzeba przejść na inne waluty, aby nie stracić zbyt wiele?
    Nawet franek spada i funt. Doszliśmy niemal do stanu z maja br.?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-08-10 23:38:59
    Temat: Re: Natrętne pytanie w kontekście spadku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2013 18:33:04 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > ale jednak -- kiedy trzeba przejść na inne waluty, aby nie stracić zbyt wiele?
    > Nawet franek spada i funt. Doszliśmy niemal do stanu z maja br.?

    Kup to co rosnie. Zlotowke. Natychmiast :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-08-11 02:22:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Kup to co rosnie. Zlotowke. Natychmiast :-)

    Chętnie, ale co mam sprzedać? Własne ciało? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-08-12 23:16:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

[...]
    -----------------------
    zeby moglo rosnac musi spasc, a tak niedawno przeczytalem, ze ekonomisci
    obliczyli caly realny dlug Polski w tym ZUS, fundusze drogowe, itd i daje to
    3 biliony PLN, czyli nie zostanie to nigdy spacone.

  • 5. Data: 2013-08-13 19:24:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 520950b3$0$1469$6...@n...neostrada.pl

    > zeby moglo rosnac musi spasc, a tak niedawno przeczytalem,
    > ze ekonomisci obliczyli caly realny dlug Polski w tym ZUS,
    > fundusze drogowe, itd i daje to 3 biliony PLN, czyli nie
    > zostanie to nigdy spacone.

    Trzeba jednak przyznać, że polski kraj_obraz zmienia się szybko. :)

    3 biliony pln... Raczej sporo. Zapowiada się niewypłacalność RP?

    -=-

    Dziś (pisane 12 sierpnia br.) byłem w Chinach. Straszna tam u nich
    bieda -- nawet dróg nie mają... Pisaki, piaski i piaski... W buty
    mi ten piach dostał się, choć byłem tam nie dłużej niż kila minut...
    Centrum Białegostoku. Ścisłe centrum. :) W budynku Empiu (było tam
    kiedys kino -- chyba do końca życia będę pametał, jak prosto z autobusu
    wybiegłem kiedyś do tego budynku, aby zdążyć na film.. Na Lot nad kukułczym
    gniazdem. :) (dlatego pamiętam) Znałem to z książki i z radia, przyszła tedy
    kolej na film. Pamiętam, że filmy dla mnie wtedy bardzo dużo znaczyły... Aż
    nie mogłem wytrzymać z nieseksualnego podniecenia na samą myśl o tym, że
    w jednej chwli (no -- w kilkadziesiat minut) przeyżyję to, co poznawałem
    długimi tygodniami w Honorze Prizzich... (ten film pamiętam z innego powodu)
    Fim... Pamiętam wiele obejrzanych w kinach filmów tak, jakbym je ogladał
    dosłownie wczoraj -- tuż po obejrzeniu nie wiedziałem, o czym był film....

    W budynku Empiku jest Chińskie Centrum Handlowe, czy jak to nazwać.

    Wszystko tam drogie, poza tym, czego szukałem -- poza golarkami. ;)
    Kupiłem taka mała, wyglądającą jak komórka. :) Na akumulator. :)

    Centrum miasta -- piach, kamienie... Naprawa szyby uderzonej
    kamieniem wyskakującym spod kół innego samochodu kosztuje 140 pln...
    Miasto buduje i buduje... Ludzie płacą podatki i cierpią...

    https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=200815400
    343944336303.0004e3c6fbb14f5349bcb&dg=feature

    Piach i bezdroża. :) Empik jest tam, gdzie zawracam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-09-09 03:26:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Kup to co rosnie. Zlotowke. Natychmiast :-)

    Czyli złotówkę? Spadła (względem dolara, euro,
    franka i funta) od tamtej pory o około 3%?
    (od 2 do 4)

    [kiepski z niego prorok -- nie zginie zatem marnie, jak
    ginęli prorocy mordowani przez ludzi, których potomkowie
    stawiali później pomniki pomordowanym prorokom]

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/?symbol=USD&wp=3 dolar
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/?symbol=EUR&wp=3 euro
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/?symbol=CHF&wp=3 franek
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/waluty/narzedzia/
    profile/?symbol=GBP&wp=3 funt

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-09-09 08:35:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Sep 2013 03:26:42 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1...@4...net

    > Czyli złotówkę? Spadła (względem dolara, euro,
    > franka i funta) od tamtej pory o około 3%?

    Faktycznie, wbiles sie z tamtym pytaniem akurat w minimum kursu :-)

    To co - prognozujemy czy dalej bedzie rosnac, czy obecnie to chwilowe
    maksimum ?

    J.