    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Natrętne pytanie w kontekście spadku
    Date: Tue, 13 Aug 2013 19:24:25 +0200

    "Krzysztof" 520950b3$0$1469$6...@n...neostrada.pl

    > zeby moglo rosnac musi spasc, a tak niedawno przeczytalem,
    > ze ekonomisci obliczyli caly realny dlug Polski w tym ZUS,
    > fundusze drogowe, itd i daje to 3 biliony PLN, czyli nie
    > zostanie to nigdy spacone.

    Trzeba jednak przyznać, że polski kraj_obraz zmienia się szybko. :)

    3 biliony pln... Raczej sporo. Zapowiada się niewypłacalność RP?

    -=-

    Dziś (pisane 12 sierpnia br.) byłem w Chinach. Straszna tam u nich
    bieda -- nawet dróg nie mają... Pisaki, piaski i piaski... W buty
    mi ten piach dostał się, choć byłem tam nie dłużej niż kila minut...
    Centrum Białegostoku. Ścisłe centrum. :) W budynku Empiu (było tam
    kiedys kino -- chyba do końca życia będę pametał, jak prosto z autobusu
    wybiegłem kiedyś do tego budynku, aby zdążyć na film.. Na Lot nad kukułczym
    gniazdem. :) (dlatego pamiętam) Znałem to z książki i z radia, przyszła tedy
    kolej na film. Pamiętam, że filmy dla mnie wtedy bardzo dużo znaczyły... Aż
    nie mogłem wytrzymać z nieseksualnego podniecenia na samą myśl o tym, że
    w jednej chwli (no -- w kilkadziesiat minut) przeyżyję to, co poznawałem
    długimi tygodniami w Honorze Prizzich... (ten film pamiętam z innego powodu)
    Fim... Pamiętam wiele obejrzanych w kinach filmów tak, jakbym je ogladał
    dosłownie wczoraj -- tuż po obejrzeniu nie wiedziałem, o czym był film....

    W budynku Empiku jest Chińskie Centrum Handlowe, czy jak to nazwać.

    Wszystko tam drogie, poza tym, czego szukałem -- poza golarkami. ;)
    Kupiłem taka mała, wyglądającą jak komórka. :) Na akumulator. :)

    Centrum miasta -- piach, kamienie... Naprawa szyby uderzonej
    kamieniem wyskakującym spod kół innego samochodu kosztuje 140 pln...
    Miasto buduje i buduje... Ludzie płacą podatki i cierpią...

    https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=200815400
    343944336303.0004e3c6fbb14f5349bcb&dg=feature

    Piach i bezdroża. :) Empik jest tam, gdzie zawracam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'