  • 1. Data: 2005-02-22 16:02:03
    Temat: Napad na bank na warszawskiej woli
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Czy ktoś wie jaki bank jest na ulicy Białej?
    Z ciekawości pustej pytam...

    --

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 2. Data: 2005-02-22 17:33:35
    Temat: Re: Napad na bank na warszawskiej woli
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *yayco*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czy ktoś wie jaki bank jest na ulicy Białej?
    > Z ciekawości pustej pytam...

    BPH
    Biała 4

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2005-02-22 21:08:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    o ile dobrze

  • 4. Data: 2005-02-22 21:09:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    <k...@O...fm> wrote:

    >Pewna osoba, czyli *yayco*
    >oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    >BPH
    >Biała 4

    o ile nic sie nie zmienilo od jakis 2 lat, jak tam bylem, to w tym
    samym budynku ma siedzibe warszawski oddzial biura Rutkowski :)

    G.

  • 5. Data: 2005-02-22 21:09:50
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Piotr Gralak*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > o ile nic sie nie zmienilo od jakis 2 lat, jak tam bylem, to w tym
    > samym budynku ma siedzibe warszawski oddzial biura Rutkowski :)

    To, że jest tam biuro, to nic nie znaczy.
    Jedynie: ca za ironia... :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 6. Data: 2005-02-22 21:10:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 22 Feb 2005 21:08:30 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >o ile dobrze

    a to jakis chochlik mi wyslal w trakcie pisania - sorki :)

    G.

  • 7. Data: 2005-02-22 22:29:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 22 Feb 2005 22:09:50 +0100, "Henryk \"Plumski\" Plumowski"
    <k...@O...fm> wrote:

    >Pewna osoba, czyli *Piotr Gralak*
    >oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    >To, że jest tam biuro, to nic nie znaczy.
    >Jedynie: ca za ironia... :-)

    No wlasnie o ta ironie mi chodzi. Przeciez nie sugeruje, ze to
    posel-detektyw napadl na BPH :)

    G.