  • 1. Data: 2007-09-15 12:05:51
    Temat: Najtanszy sposob na przesylanie pieniedzy do Polski ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy ktos ma jakis w miare tani (tylko co to jest "w miare tani" hehe) sposob
    na przesylanie pieniazkow do Polski ? W moim przypadku bedzie to Holandia,
    kwoty niewielkie, do kilkuset euro miesiecznie, przelew raz, gora trzy,
    cztery razy miesiecznie.

    Moze nie tyle chodzi mi o sposob, bo to nie czary mary za darmo zdaje sobie
    sprawe ze musze zaplacic - tylko po prostu jak to zrobic najtaniej, czy
    zalozyc jakies konto walutowe w Polsce, czy uzywac Western Union,
    Moneybookers, czy moze sposobu o jakims czytalem w necie - konto u jakiegos
    buka w necie i wplaty/wyplaty z Holandii/Polski ?

    W tej chwili dysponuje karta kredytowa Citi i zwyklym kontem ROR, ale jezeli
    oplaca zalozyc sie jakies inne konto, miec inna KK, wykupic jakas usluge -
    mam jeszcze czas na to przed wyjazdem.

    Prosze o pomoc, slicznie dziekuje z gory.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-09-15 14:47:13
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > kwoty niewielkie, do kilkuset euro miesiecznie, przelew raz, gora trzy,

    Można w Polsce założyć darmowe konto walutowe z kartą (BZ-WBK, Citi, ING, itp)
    w Holandii założyć ROR w EUR no i przelewać z konta holenderskiego, tylko
    kwestia znalezienia banku w Holandii który będzie najtańszy w przelewach
    zagranicznych.

    Sinus

  • 3. Data: 2007-09-15 15:07:40
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwestia znalezienia banku w Holandii który będzie najtańszy w przelewach

    Z tego co googlowalem, Moneybookers cieszy sie opinia najtanszego sposobu
    przeplacania pieniedzy (Western Union jest bardzo drogi). Czy Twoj sposob
    bylby tanszy ?

    Dziekuje za odzew ;-)

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2007-09-15 21:34:48
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):
    > Z tego co googlowalem, Moneybookers cieszy sie opinia najtanszego sposobu
    > przeplacania pieniedzy (Western Union jest bardzo drogi). Czy Twoj sposob
    > bylby tanszy ?

    Niech się wypowiedzą znawcy Moneybookers, ja się na tym nie znam:)
    Ale wiem że w wielu bankach zagranicznych przelewy w ramach UE są tańsze niż u
    nas.

    Sinus

  • 5. Data: 2007-09-16 11:13:07
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 15 Sep 2007 14:05:51 +0200
    "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Western Union, Moneybookers, czy moze sposobu o jakims czytalem w
    > necie - konto u jakiegos buka w necie i wplaty/wyplaty z

    Na pewno załóż sobie rachunek walutowy w EUR w .pl wydaje mi się, że w
    ING jest za 0zł i do tego np OKO w EUR też w ING, bo z tego co było
    ostatnio na grupie ma najlepszy %. Poszukaj, który bank z Holandii
    prześle ci najtaniej pieniądze do .pl i porównaj to z Moneybookres i
    będziesz wiedział co jest tańsze. Tak czy siak rachunek walutowy w .pl
    musisz jakiś założyć, bo lepiej wypłacić EUR i samemu zamienić - lepszy
    kurs można osiągnąć. Konto w MB też możesz założyć i sobie porównasz co
    idzie szybciej i co idzie taniej.

    Xenocide

  • 6. Data: 2007-09-16 13:15:28
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    ING jest za 0zł i do tego np OKO w EUR też w ING, bo z tego co było

    Postbank jest w grupie ING.

    Darek

  • 7. Data: 2007-09-16 15:08:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 Sep 2007 14:05:51 +0200, w <fcgi05$ahk$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Moneybookers, czy moze sposobu o jakims czytalem w necie - konto u jakiegos
    > buka w necie i wplaty/wyplaty z Holandii/Polski ?

    1. Załóż konto walutowe w Multi (jest bezpłatne), wysyłaj euro na to konto
    (koszt przelewu zapytaj na grupie nl.* :P), wybieraj w oddziałach w PL.

    2. Załóż konto w banku holenderskim, do Polski wyślij kartę Electron/Maestro z
    PIN-em i wybieraj z tej karty (bank z niskimi opłatami za przewalutowanie i
    wybieranie z bankomatu za granicą --> grupa nl.* :P).

    3. Paypal.

  • 8. Data: 2007-09-18 17:47:17
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    https://www.moneybookers.com/app/?rid=526199