    From: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtanszy sposob na przesylanie pieniedzy do Polski ?
    Date: Sun, 16 Sep 2007 13:13:07 +0200

    On Sat, 15 Sep 2007 14:05:51 +0200
    "ra9om1ak" <r...@o...pl> wrote:

    > Moze nie tyle chodzi mi o sposob, bo to nie czary mary za darmo zdaje
    > sobie sprawe ze musze zaplacic - tylko po prostu jak to zrobic
    > najtaniej, czy zalozyc jakies konto walutowe w Polsce, czy uzywac
    > Western Union, Moneybookers, czy moze sposobu o jakims czytalem w
    > necie - konto u jakiegos buka w necie i wplaty/wyplaty z
    > Holandii/Polski ?

    Na pewno załóż sobie rachunek walutowy w EUR w .pl wydaje mi się, że w
    ING jest za 0zł i do tego np OKO w EUR też w ING, bo z tego co było
    ostatnio na grupie ma najlepszy %. Poszukaj, który bank z Holandii
    prześle ci najtaniej pieniądze do .pl i porównaj to z Moneybookres i
    będziesz wiedział co jest tańsze. Tak czy siak rachunek walutowy w .pl
    musisz jakiś założyć, bo lepiej wypłacić EUR i samemu zamienić - lepszy
    kurs można osiągnąć. Konto w MB też możesz założyć i sobie porównasz co
    idzie szybciej i co idzie taniej.

    Xenocide