  • 1. Data: 2005-01-11 05:48:16
    Temat: Najtańszy bank
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Jaki bank jest najtańszy, chodzi o opłaty za prowadzenie rachunku i prowizje
    od wypłat jeśli chodzi o konta walutowe?

  • 2. Data: 2005-01-11 12:01:14
    Temat: Re: Najtańszy bank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Piotr wrote:
    > Jaki bank jest najtańszy, chodzi o opłaty za prowadzenie rachunku i
    > prowizje od wypłat jeśli chodzi o konta walutowe?

    Nordea nie pobiera spec. oplaty za prowadzenie r-ku walutowego
    a jak wyplacalem walute w kasie to tez zadnych oplat nie bylo.
    Ponadto maja dobre kursy do przewalutowania - mozna sobie porownac
    bo pokazuja je na www.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-01-11 13:20:31
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > a jak wyplacalem walute w kasie to tez zadnych oplat nie bylo.
    > Ponadto maja dobre kursy do przewalutowania - mozna sobie porownac

    a czy trzeba utrzymywac minimalne saldo rachunku walutowego, aby nie zamkneli
    konta? bo nie zawsze mam na koncie walutowym srodki i nie chce, aby mi
    zamkneli, bo przez jakis czas nie mam obcej waluty...

  • 4. Data: 2005-01-11 13:54:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    gilberto wrote:

    > a czy trzeba utrzymywac minimalne saldo rachunku walutowego, aby nie
    > zamkneli konta? bo nie zawsze mam na koncie walutowym srodki i nie
    > chce, aby mi zamkneli, bo przez jakis czas nie mam obcej waluty...

    chyba nie ma takiego min., nie zauważyłem w regulaminach. w praktyce
    tez przez pewien czas mialem na USD kwote zero i nic sie nie dzialo.

    Są banki które wymagają minimum, np w pekao od zawsze tak bylo - ale jak na
    avista saldo < np 20USD to automat zamykal konto i przestawalo procentowac do
    najblizszej wpaty - po wplacie natychmiast bylo znow czynne. W sumie nawet jak
    jest jakies miniumum to nie ma to zbytniej roznicy bo przy tak malych stopach%
    od tak malej kwoty brak odsetek za jakis czas nie robi roznicy :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-01-11 13:59:04
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >a czy trzeba utrzymywac minimalne saldo rachunku walutowego, aby nie zamkneli
    >konta? bo nie zawsze mam na koncie walutowym srodki i nie chce, aby mi
    >zamkneli, bo przez jakis czas nie mam obcej waluty...

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1795.html

    Minimalne saldo na rachunku
    100 EUR lub równowartość w innej walucie

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-01-11 14:15:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    K.N. wrote:

    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/1795.html
    >
    > Minimalne saldo na rachunku
    > 100 EUR lub równowartość w innej walucie

    no to trzeba zadzwonic i spytac co sie dzieje jak sie wyplaci do zera
    - czy potem bedzie mozna znow na nie wplacic :-)
    *** blad ***