  • 1. Data: 2009-01-06 23:37:43
    Temat: Najszybsze księgowanie przelewów I sesja
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    mam już totalnie dość tego co wyprawia się ostatnio w mbanku, 1sze sesje
    przychodzą nawet koło 15-tej

    zmieniamy konto firmowe i tu pytanie - w którym banku można liczyc na pewne
    , stabilne i jak najwczesniejsze godziny sesji przychodzących ?

    jest gdzieś może jakaś tabela z takimi porównaniami ?

    drugi z istotnych czynników to oczywiście cena prowadzenia rachunku, ale
    zdecydowanie ważniejszy jest czas - wolę płacić za coś co sensownie działa
    niż mieć za darmo to co daje mbank

  • 2. Data: 2009-01-06 23:46:54
    Temat: Re: Najszybsze księgowanie przelewów I sesja
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zmieniamy konto firmowe i tu pytanie - w którym banku można liczyc na
    > pewne , stabilne i jak najwczesniejsze godziny sesji przychodzących ?

    Getin bardzo dobrze księguje wszystkie trzy sesje.

    ING nie uczestniczy w ogóle w trzeciej sesji - dramat.

    BPH dobrze księguje, ale III przychodząca dopiero następnego dnia.

    Rajfi dobrze księguje ale III przychodząca dopiero następnego dnnia.

    Też doświadczyłem ostatnio księgowania I sesji o 15:00 w mBanku...tragedia.
    Co ciekawe w Multibanku tego nie doświadczyłem, więc może Multi, o ile nie
    rzygasz na widok skrótu BRE.

    Z Mille i Citi nie mam doświadczeń.

    Co do tabeli z porównaniem:
    http://www.money.pl/banki/elixir/

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-07 07:03:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 00:46:54 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    >
    > BPH dobrze księguje, ale III przychodząca dopiero następnego dnia.
    >
    > Rajfi dobrze księguje ale III przychodząca dopiero następnego dnnia.

    Dodam jeszcze: wczesne teoretyczne godziny i praktyczny brak opóźnień w
    Inteligo.

  • 4. Data: 2009-01-07 07:15:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 07:03:17 +0000 (UTC), jureq napisał(a):
    > Dodam jeszcze: wczesne teoretyczne godziny i praktyczny brak opóźnień w
    > Inteligo.

    Obawiam się, że ciężko będzie o coś lepszego niż mBank :) Inteligo ma swoje
    zalety (choćby ta dowolna liczba subkont), ale za to mają złodziejskie
    stawki za przelewy do ZUS/US...

    W mBanku przynajmniej wiem że można się spodziewać wpływów po trzeciej sesji
    (chyba że ktoś wysyła z ING, ten bank to faktycznie jakaś pomyłka :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-01-07 07:55:11
    Od: k...@o...pl

    On 7 Sty, 00:46, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    Dostaję przelewy do BZWBK regularnie drugą sesją. Ma być o 15 i
    faktycznie wtedy jest.
    Pierwszej sesji chyba nigdy nie testowałem.

  • 6. Data: 2009-01-07 08:37:06
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 07 sty 2009 o 00:37 GMT, Pafcik napisał(a):

    > mam już totalnie dość tego co wyprawia się ostatnio w mbanku, 1sze sesje
    > przychodzą nawet koło 15-tej

    Mi wczoraj przyszedl przelew o 12:30 :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 09:36:46 up 36 days, 9:26, 4 users, ]

  • 7. Data: 2009-01-07 08:55:52
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Pafcik <s...@s...pl> napisał(a):
    > zmieniamy konto firmowe i tu pytanie - w którym banku można liczyc na pewne
    > , stabilne i jak najwczesniejsze godziny sesji przychodzących ?

    Inteligo księguje I sesję między 10:30 a 11:00 - sprawdzone. Przypuszczam że
    PKO BP tak samo, ale niech ktoś potwierdzi.

    --
    Sinus

  • 8. Data: 2009-01-07 09:51:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 00:46:54 +0100, MarekZ napisał(a):

    > ING nie uczestniczy w ogóle w trzeciej sesji - dramat.
    >
    > BPH dobrze księguje, ale III przychodząca dopiero następnego dnia.
    >
    > Rajfi dobrze księguje ale III przychodząca dopiero następnego dnnia.

    [...]

    > Co do tabeli z porównaniem:
    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Jak widać, tabelka nie do końca wiarygodna, bo wg niej wszystkie 3
    powyższe banki rzekomo miałyby księgować III sesję normalnie, tego
    samego dnia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-01-07 11:15:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > BPH dobrze księguje, ale III przychodząca dopiero następnego dnia.
    >
    > Rajfi dobrze księguje ale III przychodząca dopiero następnego dnnia.

    Z powyzszego wynika, ze kase wyslana 3 sesja ING zabiera dla siebie :).

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-01-07 11:18:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    Chris pisze:

    > [...]
    >
    > Jak widać, tabelka nie do końca wiarygodna, bo wg niej wszystkie 3
    > powyższe banki rzekomo miałyby księgować III sesję normalnie, tego
    > samego dnia.
    Tyle, ze godzina ksiegowania jest wczesniejsza od godziny wykonania 3
    sesji w KIR :)

    --
    Pete