  • 1. Data: 2006-06-20 15:28:58
    Temat: Najlepszy internetowy system - GŁOSOWANIE
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    Witam,

    Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    internetowy.

    Od razu ja oddaję głos na mbank.

    Kasia

  • 2. Data: 2006-06-20 15:31:18
    Temat: Re: Najlepszy internetowy system - GŁOSOWANIE
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    > Od razu ja oddaję głos na mbank.

    Lukas Bank

    pzdr.

    Wojtek

  • 3. Data: 2006-06-20 16:44:45
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Od razu ja oddaję głos na mbank.
    >
    > Kasia

    Mbank.

    Lukas po zmianach jest tragiczny. W WBK po pół roku dalej nie mogę nic
    znaleźć.
    Citibank jest jakiś bylejaki, używam tylko dla KK. Mam też konto w Inteligo
    i jest zaraz po mbanku.

    Tomek

  • 4. Data: 2006-06-20 17:45:59
    Od: Jacek Sztajnke <jacek.sztajnke_dot_gazeta.pl>

    KASIA z pracy wrote:
    > Witam,
    >
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.
    >
    > Od razu ja oddaję głos na mbank.
    >
    > Kasia

    Multibank
    MBank
    Inteligo

  • 5. Data: 2006-06-20 18:32:39
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "KASIA z pracy" wrote

    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.

    mbank
    następny dla mnie kb24

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-20 19:44:56
    Od: Akkon <g...@g...pl>

    KASIA z pracy napisał(a):

    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.

    mBank

    Z kolei zdecydowane NIE dla BPH

  • 7. Data: 2006-06-20 20:12:38
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "KASIA z pracy" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e7948m$mi1$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Witam,
    >
    > Proponuje szybkie głosowanie na najlepszy (erygonomiczny) system
    > internetowy.

    MultiBank, potem mBank..

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 8. Data: 2006-06-20 20:36:54
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    BPH!

  • 9. Data: 2006-06-20 20:37:33