  • 1. Data: 2006-06-20 08:22:43
    Temat: ING - wprowadzono indywidualne limity do debetowek
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    info z banku:
    "Teraz sam możesz ustalić indywidualny limit, do którego
    będziesz mógł zapłacić kartą debetową za zakupy lub wypłacić
    nią gotówkę z bankomatów. Dostosuj limity do swoich potrzeb.
    Wystarczy zadzwonić do serwisu HaloŚląski: 0 800 10 20 30
    (jeśli jesteś jego użytkownikiem) lub przyjść do dowolnego
    oddziału. Zmiana limitu jest bezpłatna!"

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2006-06-20 10:18:48
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Piotrek. napisał(a):
> [...]
    > (jeśli jesteś jego użytkownikiem) lub przyjść do dowolnego
    > oddziału. Zmiana limitu jest bezpłatna!"

    No to mam nadzieję że niedługo zrobią to samo dla KK.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2006-06-20 10:28:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e78b9f$eg9$1@atlantis.news.tpi.pl, *Piotrek.* wrote:
> [...]
    > (jeśli jesteś jego użytkownikiem) lub przyjść do dowolnego
    > oddziału. Zmiana limitu jest bezpłatna!"

    He he, czyli jednak ta afera w Warszawie z ogromna iloscia wyciagnietych
    pieniedzy bo karty nie mialy limitow i poblokowanie hurtem wielu kart w ING
    przynioslo jakis skutek.
    Szkoda tylko ze madryk Polak po szkodzie.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-06-20 16:25:14
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > przynioslo jakis skutek.
    > Szkoda tylko ze madryk Polak po szkodzie.

    I od razu za darmo, w takim niby tanim VB
    płatne 5 zł

    Przypomina mi sie kradziez z pekao sa (zubr)
    kilka lat temu,
    w koncu nauczyli kasjerki ksiegowac wplaty
    a klientow oduczyli wystawania w dwoch kolejkach

    Dziekowac zlodzieja nie zamierzam ale
    mala wazelinka bedzie chyba OK ;)