  • 11. Data: 2013-01-24 14:34:35
    Temat: Re: Najlepsze banki w Polsce w 2012 r.
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:51012530$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dzięki za wykop.
    > Minus (duży!) dla artykułu. Gdzie q..a tabelka???

    Tabelki niet - mozesz sobie poprzerzucać zdjęcia - LOL

    A co do No_1 - nie mam uwag negatywnych
    na przestrzeni wielu juz lat, choc przyznam
    ze nie korzystam zbyt intensywnie,
    - no ale to nie ranking w zakresie "profitów" ;)

  • 12. Data: 2013-01-24 18:34:19
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    Apeluję do forumowiczów, aby nie wklejali linków do kiepskich artykułów z wp.
    Przewinąć 20 slajdów aby naoglądać się reklam (mimo adblocka) - bez komentarza.
    Trzymajmy poziom.

  • 13. Data: 2013-01-24 19:16:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 12:19:12 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ostatnie nie zaskakuje, ale czołówka trochę tak.
    >
    > Inteligo, DB i Mille. Kuriozum.

    Mille to jeszcze powiedzmy dobre konto im narobiło plusów. Inteligo coś
    tam powiedzmy działa i się rozwija ale pierwszego to bym im nie dał. No
    ale DB to za cholerę nie wiem za co? Za te ich pseudo www z poprzedniej
    epoki?

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-01-24 19:20:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 09:34:19 -0800, dziadek napisał(a):

    > Apeluję do forumowiczów, aby nie wklejali linków do kiepskich artykułów
    > z wp. Przewinąć 20 slajdów aby naoglądać się reklam (mimo adblocka) -
    > bez komentarza. Trzymajmy poziom.

    Mi tam reklam żadnych nie wyświetliło, no ale mam trochę bardziej
    uzbrojoną przeglądarkę ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2013-01-24 22:11:07
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 19:16:28 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    >
    > tam powiedzmy działa i się rozwija ale pierwszego to bym im nie dał. No
    >
    > ale DB to za cholerę nie wiem za co? Za te ich pseudo www z poprzedniej

    KO (do niedawna 8%, teraz na 6%), darmowe konto i karta pod warunkiem dokonania
    jednej operacji kartą (może być wypłata w bankomatu) w m-cu

  • 16. Data: 2013-01-24 22:19:02
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Mi tam reklam żadnych nie wyświetliło, no ale mam trochę bardziej
    > uzbrojoną przeglądarkę ;)

    ja tez nie mialem reklam a jakos w przegladarce nie kombinowalem...