  • 1. Data: 2013-01-24 11:47:34
    Temat: Najlepsze banki w Polsce w 2012 r.
    Od: luc <b...@g...net>

    Wg internautów:

    http://finanse.wp.pl/gid,15268220,galeria.html

    Ostatnie miejsce nie zaskakuje ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-01-24 12:19:12
    Temat: Re: Najlepsze banki w Polsce w 2012 r.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > http://finanse.wp.pl/gid,15268220,galeria.html
    >
    > Ostatnie miejsce nie zaskakuje ;-)

    Ostatnie nie zaskakuje, ale czołówka trochę tak.

    Inteligo, DB i Mille. Kuriozum.

  • 3. Data: 2013-01-24 12:43:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 02:47:34 -0800 (PST), luc napisał(a):

    > http://finanse.wp.pl/gid,15268220,galeria.html

    Już się rozpędzam, żeby się przeklikiwać przez "galerię".

    > Ostatnie miejsce nie zaskakuje ;-)

    Ja tam ciepło wspominam krótki romans z tym bankiem :)

    AK

  • 4. Data: 2013-01-24 13:09:27
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 02:47:34 -0800 (PST), luc napisał(a):

    > Wg internautów:
    > http://finanse.wp.pl/gid,15268220,galeria.html

    W ogóle nie Boś Banku.... To mnie zaskakuje.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2013-01-24 13:12:29
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-24 11:47, luc pisze:
    > Wg internautów:
    >
    > http://finanse.wp.pl/gid,15268220,galeria.html
    >
    > Ostatnie miejsce nie zaskakuje ;-)

    Dzięki za wykop.
    Minus (duży!) dla artykułu. Gdzie q..a tabelka???

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 6. Data: 2013-01-24 14:01:37
    Od: djinn <d...@w...pl>

    W dniu 24.01.2013 13:12, Maruda pisze:
    > Minus (duży!) dla artykułu. Gdzie q..a tabelka???

    Musisz przelecieć przez wszystkie slajdy, aby odpowiednio wyprać sobie
    mózg reklamami. Przy okazji większość czytelników i tak skończy analizę
    na oglądaniu obrazka.

  • 7. Data: 2013-01-24 14:06:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dzięki za wykop.
    > Minus (duży!) dla artykułu. Gdzie q..a tabelka???

    przewija sie strony na gorze, tabelki brak.

    Co sie tyczy BPH, to pod kazdym wzgledem jest ostatnie miejsce. Zalozylem
    tam konto darmowe przez rok dla ubezpieczenia podroznego, teraz do
    likwidacji, bo po co placic 15zl/mies.
    Jak podwyzszaja oproc. konta oszczednosciowego, to zawsze nie dotyczy to
    kont juz otwartych, trzeba wypelniac jakis tam aneks a jego wprowadzenie w
    zycie zajmuje tez sporo czasu. A 50% pracownikow to nie wie co sprzedaje w
    tym banku i nie zna swoich kont, ktore oferuje. Jak otwieralem rok temu, to
    w jednym oddziale nie wiedzieli o czym mowie, jak pytalem sie o
    ubezpieczenie podrozne w koncie, dopiero w innym trafilem na rozgarnieta
    osobe, ktora byla zorientowana w ofercie kont i otworzyla mi konto, ktore
    mialo to ubezpieczenie.
    Mocny spadek Aliora nie dziwi, bo jedynie Sync troche podtrzymuje go, -
    darmowe karty i zwroty od tr. internetowych.
    Oprocentowanie lokat szczegolnie tych walutowych mocno oddalilo sie od
    oferty Getina. W lokatach PLN nigdy nie byl w czolowce, ale czasami mial
    interesujace promocje.

  • 8. Data: 2013-01-24 14:06:56
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-24 13:09, Franc napisał(a):

    > W ogóle nie Boś Banku.... To mnie zaskakuje.

    Nie zauważyłem też Meritum. To może dowodzić, że piszący na pbb to mniejszość
    wśród tzw. internautów, na których powołuje się twórca zestawienia.

    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2013-01-24 14:08:11
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-24 14:01, djinn pisze:

    > Musisz przelecieć przez wszystkie slajdy, aby odpowiednio wyprać sobie
    > mózg reklamami. Przy okazji większość czytelników i tak skończy analizę
    > na oglądaniu obrazka.

    Taż q...a wiem... wymiękłem na piątym i nie wiem kto jest w czołówce :)
    Niech się udadzą za narożnik i wychędożą się sami.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 10. Data: 2013-01-24 14:21:36
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > przewija sie strony na gorze, tabelki brak.

    Ale on wie gdzie przewija sie strony...

    PS
    Nie przesylajcie linkow do tej wiesniackiej, podku*wiajacej wp -
    - ten gdanski portal juz dawno zszedl na psy a szkoda :|