  • 1. Data: 2013-01-24 08:25:09
    Temat: 600 pln od mBanku za otwarcie eKonta dla nowych
    Od: mietek <b...@w...pl>

    Takiej premii nie pamiętam. BPH dawał 300 zł minus opłaty i to było dużo. Nie ma co
    tu przepisywać, tu jest dobrze opisane:
    http://livesmarter.pl/mbank-az-600-pln-za-otwarcie-e
    konto/

  • 2. Data: 2013-01-25 01:06:33
    Temat: Re: 600 pln od mBanku za otwarcie eKonta dla nowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mietek" c...@g...co

    : Takiej premii nie pamiętam. BPH dawał 300 zł minus opłaty
    : i to było dużo. Nie ma co tu przepisywać, tu jest dobrze
    : opisane: http://livesmarter.pl/mbank-az-600-pln-za-otwarcie-e
    konto/

    300 w BPH to drobiazg, zaś te 6 stów to bieg przez płotki.

    Otwierasz Dobre na kogoś, kupujesz temu komuś papierosy
    (teraz niemal każdy pali a cena papierosów jest wszędzie
    taka sama -- na Orlenach papierosy nie są droższe niż
    w innych miejscach) i masz po roku 600 złotych bez
    gimnastykowania się.

    Tu problem -- wypełniłem wniosek na ojca, bank nie zadzwonił
    w ciągu jednego dnia, ale później i poinformował mnie...
    Znaczy -- mego ojca, który był wówczas wcielony we
    mnie... Jeszcze raz...

    Bank poinformował mnie, że nie można zawrzeć umowy w ten
    sposób (WWW, telefon, kurier) z kimś, kto był już klientem Mille...

    Ksero dowodu i prawa jazdy zrobione, czas poświęcony -- Dobrego
    nie ma. :) Mille ma kolejny minus na swym koncie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-01-25 09:18:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 01:06:33 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Tu problem -- wypełniłem wniosek na ojca, bank nie zadzwonił
    > w ciągu jednego dnia, ale później i poinformował mnie...
    > Znaczy -- mego ojca, który był wówczas wcielony we
    > mnie... Jeszcze raz...

    Z ojcem to pół biedy, ale jak tu się wcielać w kobiety? Jakaś apka na
    Androida/iOS zmieniająca głos? :)

    AK

  • 4. Data: 2013-01-25 09:30:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-25 09:18, Andrzej Kubiak pisze:

    > Z ojcem to pół biedy, ale jak tu się wcielać w kobiety? Jakaś apka na
    > Androida/iOS zmieniająca głos? :)
    >
    > AK

    Mogę podać parę numerów telefonów, pod którymi odbiera mężczyzna o
    głosie kobiety i odwrotnie.
    Próbowałem tak z mLinką (tzn twierdzić, że jestem kobietą i podawać się
    za moją mamę) i handryczyłem się z oną dopytując się na jakiej podstawie
    przez telefon ustaliła moją płeć. Skończyło się na onej stwierdzeniu, że
    jeśli ona ma wątpliwości, to ma przerwać operację. Taką ma instrukcję.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 5. Data: 2013-01-25 10:58:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" c...@4...net

    > Z ojcem to pół biedy, ale jak tu się wcielać w kobiety?
    > Jakaś apka na Androida/iOS zmieniająca głos? :)

    Przez telefon? Zero problemu. Ale jak wyjaśnić, że ja
    nazywam się Ciszewska? :) Dlatego nie mam szarytki na matkę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'