  • 1. Data: 2004-06-19 20:27:47
    Temat: Jaki bank? /konto walutowe -$/
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Witam Grupę!
    Pytanie jak w temacie: Jaki bank polecacie? Chcę załozyć konto walutowe /$/
    z mozliwością przelewania środków do USA i otrzymywania stamtąd
    przelewów.Chciałbym mieć możliwość wykonywania operacji on -
    line.Powiadomienie o wpływie środków na konto SMS-em /było by miłe.../Czas
    trwania operacji przelewu do USA. Również wysokość opłat bankowych za te
    operacje mnie interesują.No i wasze doświadczenia i opinie. Dziękuję za
    odpowiedzi :) Pozdrawiam, Piotrek

    --
    "Podstawowe zasady higieny mówią, że jak się wchodzi to się puka"

  • 2. Data: 2004-06-19 21:29:25
    Temat: Re: Jaki bank? /konto walutowe -$/
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Piotrek <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Pytanie jak w temacie: Jaki bank polecacie? Chc?? za??ozy?? konto walutowe /$/
    > z mozliwo??ci?? przelewania ??rodków do USA i otrzymywania stamt??d
    > przelewów.

    Multibank

    > Powiadomienie o wp??ywie ??rodków na konto SMS-em /by??o by mi??e.../

    Tego raczej nie ma żaden bank co ma konta walutowe, bo ma to tylko
    Inteligo a tam nie ma kont walutowych.

    > Czas
    > trwania operacji przelewu do USA. Równie?? wysoko???? op??at bankowych za te
    > operacje mnie interesuj??.No i wasze do??wiadczenia i opinie.

    Najniższa prowizja spośród banków udostępniających to online:

    Wychodzące 6 PLN + 0.25% min 20 PLN
    Przychodzące bezpłatnie.

    Kursy (jakbyś chciał przelać na polskie konto złotówkowe) niezłe.

    Wielu korespondentów w USA, do Wells Fargo przelewałem bez problemu,
    nie było żadnych opłat korespondentów pośredniczących, i cała suma
    dotarła do odbiorcy.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 3. Data: 2004-06-20 02:11:34
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <20040619212925.DBF.1.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local>
    ,
    m...@c...pl says...

    > Multibank

    > Tego raczej nie ma żaden bank co ma konta walutowe, bo ma to tylko
    > Inteligo a tam nie ma kont walutowych.

    Nie wiem jak jest DO USA ...ale z USA to Polski pomiedzy Wells Fargo a
    Citi przelew idzie mniej niz 12 godzin (i to pewnie wylacznie z powodu
    roznic czasowych)

> [...]
    >
    > Wielu korespondentów w USA, do Wells Fargo przelewałem bez problemu,
    > nie było żadnych opłat korespondentów pośredniczących, i cała suma

    Wells Fargo za przelew w USD do polskiego CITI pobiera oplate jak za
    przelew krajowy. TYLKO 10 dolarow. Jedyny problem w tym, ze nie da sie
    zainicjowac przelewu poprzez Internet. Mozna zdefiniowac przelew i
    zlecac go telefonicznie ale niestety nie w internecie.

    PODOBNO przelewy z Citi USA do citi w Polsce sa za darmo. Wlasnie jestem
    w trakcie otwierania konta i weryfikowania tej informacji. Plus jest
    taki, ze przelewy miedzynarodowe w CITI USA mozna inicjowac przez
    internet. Na razie jest z tym problem w polskim CITI, ale z informacji
    przeze mnie uzyskanych wlasnie pracuja nad umozliwieniem takiej opcji
    (tylko jeszcze tego jak dlugo to wdrazanie bedzie trwalo).

    AP

  • 4. Data: 2004-06-20 04:14:30
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Dzięki za odpowiedź:)

    PS. Czy to z moim kodowaniem czy z Twoim coś nie w porządku?

  • 5. Data: 2004-06-20 04:17:10
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotrek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cb336r$ta6$...@a...icm.edu.pl...

  • 6. Data: 2004-06-20 15:25:41
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Piotrek <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzi??ki za odpowied??:)
    >
    > PS. Czy to z moim kodowaniem czy z Twoim co?? nie w porz??dku?

    Z Twoim, nie masz zadeklarowanego żadnego charsetu w nagłówkach.
    Zobacz podobny problem:
    http://www.google.com/groups?hl=en&threadm=200405311
    51821.699F.7.NOFFLE%25miernik%40ctnet.pl.local

    Kilka postów wyżej w tym wątku jest opisane jak to poprawić.

  • 7. Data: 2004-06-20 20:36:19
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Też sądzę że CITI będzie najlepsiejszy w tym przypadku

  • 8. Data: 2004-06-24 20:59:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 19 Jun 2004 23:29:25 +0200, Miernik <m...@c...pl> wrote:

> [...]

    >Wielu korespondentów w USA, do Wells Fargo przelewałem bez problemu,
    >nie było żadnych opłat korespondentów pośredniczących, i cała suma

    hmmm, czy brak opłata za przychodzący przelew jest zerowa również
    wtedy, gdy np. amerykański nadawca wybierze opcję "koszty po stronie
    odbiorcy"?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-06-24 21:55:59
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > hmmm, czy brak opłata za przychodzący przelew jest zerowa również
    > wtedy, gdy np. amerykański nadawca wybierze opcję "koszty po stronie
    > odbiorcy"?

    Które koszty?

    O którey przypadek Ci chodzi?

    OUR
    SHA
    BEN

    Jeśli o BEN no to po prostu chyba wszystkie opłaty łącznie z opłatą za
    wysłanie i wszystkimi kosztami po drodze odliczaja się z kwoty
    przelewu i tyle. Opłaty za "przyjście" nie ma więc się nie odliczy, co
    oczywiście nie oznacza że przyjdzie tyle ile wysłaliśmy bo przecież co
    najmniej opłata za wysłanie się odliczy.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 10. Data: 2004-06-25 10:47:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 21:55:59 +0000 (UTC), Miernik <m...@c...pl>
    wrote:

> [...]

    >oczywiście nie oznacza że przyjdzie tyle ile wysłaliśmy bo przecież co
    >najmniej opłata za wysłanie się odliczy.

    Tak, chodzi o BEN (jeśli oznacza to, że nadawca wysyła kwotę nominalną
    a odbiorca pokrywa koszty przelewwu).
    Zapytałem. Pobierają koszty, ale ile - to nie wiadomo. Loteria jakaś
    czy co? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski