  • 21. Data: 2003-05-29 11:45:51
    Temat: Re: Naga prawda o "Unii": www.e-upr.org
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bb48ks$s5n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [ciach]
    > Mam wiec do ciebie pytanie. Jaka alternatywe proponujesz?
    [ciach]
    NAFTA

  • 22. Data: 2003-05-29 12:53:15
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Widze ze nasluchales sie roznych ciekawych rzeczy. Tylko ze to malo realne.
    Chyba ze podholujesz polske gdzies na Atlantyk. A poziomu zycia nie zapewni
    nam ani UE ani Nafta. sami musimy zadbac o to.
    Zreszta dyskusja jest tu bezcelowa.
    Za tydzien bedziesz mial okazje wyrazic swoj sprzeciw wiec zaglosuj na "NIE"
    a ja zaglosuje na "TAK".

  • 23. Data: 2003-05-29 13:43:32
    Od: j...@p...onet.pl

    > Widze ze nasluchales sie roznych ciekawych rzeczy. Tylko ze to malo realne.
    > Chyba ze podholujesz polske gdzies na Atlantyk. A poziomu zycia nie zapewni
    > nam ani UE ani Nafta. sami musimy zadbac o to.

    Przeciez Chile nazlezy do NAFTA :)))

  • 24. Data: 2003-05-29 13:57:15
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tam już wolę UE. Teraz jak nie mogę oddać butelki w sklepie bez
    paragonu
    > to mnie szlag trafia. Są zaniedbania więc i koszty.

    Widać że dawno nie byłeś w np. Germanii. Tam wszystko jest już z kaucją
    (oprócz kartonów). Nawet puszki z piwem. A oddać możesz tylko tam
    gdzie kupiłeś. Np. 6-pak wody mineralnej (male butelki) 0.8 euro kaucja 1.5
    euro.
    Co nie znaczy że jestem na NIE dla UE :)

    pozdrawiam
    --
    Rysiek

  • 25. Data: 2003-05-29 14:07:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 May 2003 13:45:51 +0200, w
    <bb4ru8$rob$1@pippin.warman.nask.pl>, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    > [ciach]
    > NAFTA

    Haha. A co tam dają, oprócz taktowania jak bydło Polaków w konsulatach
    i ambasadach przy staraniu się o wizę?

  • 26. Data: 2003-05-29 14:07:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 May 2003 15:43:32 +0200, w
    <5...@n...onet.pl>, j...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    > Przeciez Chile nazlezy do NAFTA :)))

    A Chile to nasza południowa czy zachodnia granica?

  • 27. Data: 2003-05-29 14:56:14
    Od: a...@p...onet.pl

    > A Chile to nasza południowa czy zachodnia granica?

    Przeciez w ukladzie gospodarczym nie ma znaczenia czy posiada sie z danym
    panstwem granice.

  • 28. Data: 2003-05-29 15:42:45
    Temat: Re: Oto na jakich warunkach wstapimy do UE
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@N...gazeta.pl>

    j...@p...onet.pl napisał(a):
    > Traktat Poczdamski nie zakładał przejęcia mienia, tylko oddanie
    > pod polski zarząd, po wysiedleniu z nich resztek Niemców.
    Czyli trakt przewidywał np.wysiedlenie z własnego domu,ale pozostwienie
    własności,tym którzy już tam nie mogą mieszkać ? Dla mnie to trochę bez
    sesnsu.

    > Polska jako przyszły członek UE nie może nawet marzyć o odmówieniu prawa
    > byłym
    > niemieckim właścicielom do ich ,"stanu posiadania" sprzed II Wojny
    > Światowej.
    > Prawa lokalne (polskie) nie mogą stać w sprzeczności z prawami
    > międzynarodowymi, co jest zresztą wyraźnie zaznaczone w naszej Konstytucji.
    > Prawem międzynarodowym zaś jest w tych okolicznościach prawodawstwo unijne.
    Jeśli nawet to można z Unii wyjść

    > Przy czym nie należy zapominać, że od orzeczeń Trybunału Sprawiedliwości w
    > Strasburgu nie ma odwołania, a Polska w momencie akcesji utraci swą
    > suwerenność polityczną.
    Polska w momencie akcesji przekaże część swojej suwerenności

  • 29. Data: 2003-05-29 16:39:06
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    posrod innych rzeczy napisales:
    "W 1994 roku srednia bezrobocia w calej Unii wynosila 11%, obecnie liczba
    jest wyzsza..."

    nie chcialo mi sie sprawdzac wszystkich innych, sprawdzilem tylko ta.

    oto FAKTY:(kolejno lata 99-02)
    niemcy:
    Recorded unemployment (%) 10.90 10.30 9.30 9.60

    obecnie srednio ok 11%

    portugalia:
    Recorded unemployment (%) 4.98 4.38 4.00 4.05

    norwegia:
    Recorded unemployment (%) 3.23 3.18 3.45 3.55

    francja:
    Recorded unemployment (%) 11.30 10.20 8.90 8.80

    finlandia:
    Recorded unemployment (%) 11.40 10.20 9.77 9.20

    szwecja:
    Recorded unemployment (%) 6.53 5.60 4.67 3.98

    hiszpania:
    Recorded unemployment (%) 18.83 15.88 14.08 13.05

    (obecnie ponizej 10%)

    holandia:
    Recorded unemployment (%) 4.21 3.20 2.63 2.04

    belgia:
    Recorded unemployment (%) 9.34 8.60 6.87 6.59

    dania:
    Recorded unemployment (%) 6.53 5.64 5.37 5.16

    austria:
    Recorded unemployment (%) 4.49 3.94 3.65 3.58

    grecja:
    Recorded unemployment (%) 11.13 11.90 11.15 10.50

    (obecnie ponizej 10%)

    POSIWECILEM TOBIE I TOWJEMU RAPORTOWI SWOJ CZAS.
    SPRAWDZILEM JEDEN JEDYNY FAKT.

    OKAZAL SIE BZDURA: z tych liczb NIE WYJDZIE BEZROBOCIE WIEKSZE NIZ 11%.

    napisales bzdure.
    nie mam ochoty z Toba polemizowac, bo najprawdopodobniej reszta Twoich
    rewelacji to podobne bzdury (nie mam ochoty ich weryfikowac bo poswiecilem
    Ci juz i tak zbyt wiele czasu)

    spadaj,
    rafal urbanelis

  • 30. Data: 2003-05-29 17:16:44
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis"
> [...]
    > norwegia:
    > Recorded unemployment (%) 3.23 3.18 3.45 3.55
    >
    > POSIWECILEM TOBIE I TOWJEMU RAPORTOWI SWOJ CZAS.

    Gdybyś jeszcze sprawdził, czy Norwegia (albo norwegia) jest członkiem UE ...