  • Data: 2019-02-21 12:29:49
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 12:07:47 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > DB_net opłata 12 zł/m-c, zamknąłem w pierwszym dniu po fuzji banków

    A to skąd wyczarowałeś?
    Na pewno nie "Net", może jakieś inne odziedziczone.
    Albo może to opłata za debetówkę.
    W każdym razie mam dwa - indywidualne i wspólne - i nic mi do tej pory nie pobrało, a
    pilnuję tego dokładnie.

    > korzystacie z obsługi kasowej w placówkach bankowych?

    Czasem, tym bardziej, że oddział mam na ulicy budynek dalej.
    Ma też bankomat, ale po pierwsze wcale nie jest takie łatwe mieć bezpłatną debetówkę
    z obsługą wszystkich bankomatów, a po drugie po większą gotówkę (co czasem się
    zdarza, więc warto mieć choć opcję) milej jednak iść do kasy - a już szczególnie w
    sytuacji wpłaty, co wie każdy, co choć raz nadział się na awarię wpłatomatu.