  • Data: 2019-02-22 16:18:21
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 16:00:33 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Poszedłem dzisiaj z rabanem do "mojej" konsultantki, a ta mi spokojnie
    > wytłumaczyła, żebym się nie gorączkował. Nie ma czego żałować, bo od
    > marca zmienią się tabele opłat. Wszyscy będą tyle samo płacić za obsługę
    > kasową, nie będzie wyjątków.

    To Ci laleczka naściemniała. Naprawdę choć taka ładna? Choć gusta są różne ;>
    A co do meritum - żadna zmiana TOiP w b. żabolu od marca nie wchodzi (chyba że coś
    bardzo przegapiłem) - najwyżej w marcu mogą ogłosić zmianę, która wejdzie od maja.
    W sumie różnica niewielka, ale choć tyle się w banku ma, że zmiany na gorsze muszą
    ogłaszać z 2-miesięcznym wyprzedzeniem.
    Kiedyś w db miałem umowę na czas określony z gwarancją - ale to był ewenement.