  • Data: 2020-03-23 16:10:34
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e78caba$0$542$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.03.2020 o 14:44, J.F. pisze:

    >Wiesz, my nie tylko z płocka tu paliwem handlujemy. Ale już nei jeden
    >raz dziennikarze pytali, czemu u nas 5,30 zł/l, a 100 km dalej około
    >5,00 zł/l. I taka była argumentacja, ze daleko i pod górkę.

    No fakt, daleko i pod gorke, i transport kosztuje :-)

    Ale ... ponoc w Plocku, Gdansku i okolicach tez paliwo drogie :-)

    >No może tam się nie dogadują, albo u nas to plotka, że sie dogadują.
    >Nie wiem.

    UOKiK napuscic, tylko kto mialby ich wspomoc ... KAS, ABW, CBA, CBŚ ?
    Niech zaloza podlsuch na telefony :-)

    liwowa-podwyzki-w-2020-roku/pzm516s

    >No u nas nie za bardzo. Ja mam 40 km do najbliższej Stacji Paliw na
    >Słowacji. Obecnie Słowacy do nas jeżdżą, bo u nich litr Pb95 kosztuje
    >na
    >złote 5,88 (cena sprzed tygodnia, bo teraz nie da się jechać).

    Jak ropa pojdzie w gore, zlotowka spadnie, to dla tych kilkunastu gr
    oplaty nie bedzie Ci sie oplacilo 80 km jezdzic :-)

    Ale warto wiedziec, ze jest alternatywa :-)

    >Tak przez lata było z alkoholem. Po jedną flaszkę nikt nie jeździł,
    >ale
    >na wesela, chrzciny i inne temu podobne imprezy, to nikt w sklepie
    >nie
    >kupował u nas w Polsce, tylko jechało sie na granicę. Tam 100 metrów
    >za
    >były sklepy. Tak to wyglądało kilka lat temu:
    >https://goo.gl/maps/E9GATCV5RuAjSMmu7

    Ta, to mi sie w 2004 podobalo. Limit piwa na osobe 110 litrow ...
    pojechac z przyczepka w 4 osoby i pokazac celnikom ... palec :-)
    Teraz chyba nawet limitu nie ma ...

    Ale roznice w cenie byly takie duze, czy gorale mocne glowy maja ? :-)

    J.