  • Data: 2020-03-23 16:43:02
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2020 o 16:10, J.F. pisze:

    > UOKiK napuscic, tylko kto mialby ich wspomoc ... KAS, ABW, CBA, CBŚ ?
    > Niech zaloza podlsuch na telefony :-)

    Jesteś mało oryginalny, ale się nie udało potwierdzić :-)

    > Jak ropa pojdzie w gore, zlotowka spadnie, to dla tych kilkunastu gr
    > oplaty nie bedzie Ci sie oplacilo 80 km jezdzic :-)

    Oczywiście, choć dla sportu jeżdżę dla kilku 5 km, gdzie na MOYA mam
    taniej, niż ORLEN. Choćby po to, by popierać tych, co taniej sprzedają.

    > Ale warto wiedziec, ze jest alternatywa :-)

    > Ta, to mi sie w 2004 podobalo. Limit piwa na osobe 110 litrow ...
    > pojechac z przyczepka w 4 osoby i pokazac celnikom ... palec :-)
    > Teraz chyba nawet limitu nie ma ...
    > Ale roznice w cenie byly takie duze, czy gorale mocne glowy maja ? :-)

    Nioe, no różnice były. Po tamtej stronie 0,7 kosztowała na polskie 18
    zł, zaś u nas w tym czasie coś koło 30 zł. Ale to dawne czasy. Natomiast
    nam tu limity nie przeszkadzały. Koleżanka mieszka 200 metrów od
    granicy. Można byłe w te i na zad jeździć i u niej przed domem
    przytrzymać :-)

    Tylko ja średni pijak jestem. Celnicy dziwili się, że wino woziłem. Bo
    mieli tanie węgierskie i dobre. Potem wpadłem na to i do Węgrów zacząłem
    jeździć. 200 km, ale oryginalny TOKAI po 4~5 zł/l w Tokaju można kupić w
    winnicy.

    --
    Robert Tomasik