  • Data: 2020-03-23 15:17:53
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2020 o 14:29, Dawid Rutkowski pisze:

    > Cena ropy spadła od stycznia z 70$ do 25$. W ciągu ostatniego
    > miesiąca z 60$ do 25$. Ale wg kłamczuszka to orlen "rezygnuje z
    > części marży", żeby "karetki mogły jeździć taniej".

    OK! To może być jakiś argument, tylko, że po pierwsze teraz sprzedajemy
    paliwo wyprodukowane z ropy kupionej pewnie kilka miesięcy temu, a po
    drugie w cenie detalicznej paliwa jest masa podatków. Kiedyś spotkałem
    się ze stanowiskiem, że Stacja Paliw na jednym litrze zarabia kilka
    groszy. To skąd spadek ceny o 30 groszy?

    --
    Robert Tomasik