  • 11. Data: 2004-10-11 10:54:58
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem się
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Powiem tak , mieszkamy w małym mieście , wszyscy wszystkich znają.
    > Gdyby ktoś wywinął jakiś numer został by prawdopobodnie wyklęty i
    > zapewniam że to w zupełności wystarcza.

    ROTFL! "Wyklęty" ;-))) ? A co "komitet kolejkowy" zrobiłby w obliczu kogoś
    kto miałby to w nosie?

  • 12. Data: 2004-10-11 10:56:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ksiadz liste kolejkowa poswiecil?

    ROTFL !

  • 13. Data: 2004-10-11 10:56:33
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > Jak czytam o "komitetach kolejkowych", sprawdzaniu DO przez jakiś
    > samozwańczych aktywistów kolejkowych
    To nie byli samozwańczy aktywiści. Wybieraliśmy ich demokratycznie.

    Markus

  • 14. Data: 2004-10-11 10:57:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jak czytam o "komitetach kolejkowych", sprawdzaniu DO przez jakiś
    > samozwańczych aktywistów kolejkowych i tym podobnych bzdurach, to żałuję, że
    > nie skrzyknęłam paru kolegów (o odpowiednich parametrach ;-))) i nie udałam
    > się do PKO BP dzisiaj o 8.00 celem zakupu akcji :-)

    A potem z mediow wylewaloby sie oburzenie, ze "aktywistka _internetowej_
    grupy dyskusyjnej napadla na komitet kolejkowy" i pojawilyby sie analizy
    jak to internet powoduje zdziczenie obyczajow. No i VAT na internet by
    za kare podniesli. ;-)))))))

    Bartol

  • 15. Data: 2004-10-11 10:58:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To nie byli samozwańczy aktywiści. Wybieraliśmy ich demokratycznie.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie, co by się stało, gdyby ktoś ignorując komitet
    oraz groźbę wyklęcia udał sie po prostu do okienka.

  • 16. Data: 2004-10-11 10:59:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus napisał:

    > To nie byli samozwańczy aktywiści. Wybieraliśmy ich demokratycznie.

    Kurwa, Polacy na wybory nie chodza, bo po ch*&, ale komitet kolejkowy to
    zawsze sa w stanie demokratycznie wybrac. Cos tu jest poje*&^% niezle.

    Bartol

  • 17. Data: 2004-10-11 10:59:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A potem z mediow wylewaloby sie oburzenie, ze "aktywistka
    > _internetowej_ grupy dyskusyjnej

    Tylko bez wyzwisk proszę ;-)))) Zwłaszcza, że jesteś żywym trupem ;-)))

    > pojawilyby sie analizy
    > jak to internet powoduje zdziczenie obyczajow. No i VAT na internet by
    > za kare podniesli. ;-)))))))

    I tak podniosą ;-)))

  • 18. Data: 2004-10-11 11:00:07
    Od: "Fin" <fin@[wytnij]autograf.pl>

    Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie skoro juz mam obiecane te akcje to mam kilka pytań:
    >
    > Po co mi one?
    > Co z nimi teraz zrobić?
    > Może założyć konto w bossie i je tam przetranswerować ?
    >
    > Mile widziane wszelki sugestje.

    :-))))) Dla mnie text miesiąca!

    Co do meritum sprawy to sprzedaj za więcej niż
    kupiłeś. Tylko tutaj masz problem bo a) nie wiesz ile kupiłes,
    b) nie wiesz za po ile kupiłeś (-4%)

    pzdr
    Fin

  • 19. Data: 2004-10-11 11:01:10
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Po co mi one?
    > Co z nimi teraz zrobić?
    > Może założyć konto w bossie i je tam przetranswerować ?
    >
    > Mile widziane wszelki sugestje.

    Zwykle zabawa polega na tym, zeby sprzedac i przynajmniej nie stracic....
    Czy w tym przypadku sie uda, czas pokarze...

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2004-10-11 11:03:00
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Kurwa, Polacy na wybory nie chodza, bo po ch*&, ale komitet kolejkowy to
    > zawsze sa w stanie demokratycznie wybrac. Cos tu jest poje*&^% niezle.

    Teraz dopiero zauwazyles ?
    Ja osobiscie czekam na te fale rozgoryczenia, jak PKO BP zadebiutuje na
    gieldzie :)

    MAd Hat
    ter