  • 11. Data: 2006-07-06 16:02:36
    Temat: Re: Na kogo kupic mieszkanie - najmniej podpisow...
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Oczywiście może, przykładowo jeżeli środki na ten zakup pochodziłyby z majatku
    odrebnego.
    JaC

    > O ile nie macie rozdzielności majątkowej, to raczej nie możesz kupić mieszkania "na
    siebie"

  • 12. Data: 2006-07-06 16:17:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RAJ wrote:
    [...]

    > Mozesz spokojnie kupic mieszkanie tylko na siebie.
    > Oczywiscie z uwagi na brak rozdzielnosci bedzie to wasz wspolny majatek
    > ale formalnosci z mieszkaniem zalatwiasz sam.

    A jak to się ma do (nie wiem serio pytam):
    Art. 37. § 1. Zgoda drugiego małżonka jest potrzebna do dokonania:
    1) czynności prawnej prowadzącej do zbycia, obciążenia, odpłatnego
    nabycia nieruchomości lub użytkowania wieczystego, jak również
    prowadzącej do oddania nieruchomości do używania lub pobierania z niej
    pożytków,

    KJ