  • 1. Data: 2006-07-06 07:56:20
    Temat: Przelew Inteligo-PKO BP
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Empiryczna nowinka, przelew PKO BP Inteligo-Inteligo i Inteligo-PKO BP
    Inteligo dokonują się on-line, przed chwilą sprawdziłem...

    czyli nadeszła normalność

    i być może wkrótce posiadacze dawnego e-Superkonta, wysłani do
    Inteligo razem z tymi co od dawna w Inteligo staną się bez udziału
    własnej woli członkami PKO BP Inteligo poprzez wchłonięcie.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 2. Data: 2006-07-06 10:01:21
    Temat: Re: Przelew Inteligo-PKO BP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    oboista wrote:

    > Empiryczna nowinka, przelew PKO BP Inteligo-Inteligo i Inteligo-PKO BP
    > Inteligo dokonują się on-line, przed chwilą sprawdziłem...
    >
    > czyli nadeszła normalność

    Gdyby ktoś sprawdzał czy jest on-line wpłata w oddziale, to też proszę
    się wpisać.

  • 3. Data: 2006-07-06 17:21:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jureq napisał(a):

    > Gdyby ktoś sprawdzał czy jest on-line wpłata w oddziale, to też proszę
    > się wpisać.

    Także online. Agencje też on-line, ale po wprowadzeniu do systemu. A do
    systemu dane są wprowadzane po rozliczeniu. ;-)