  • Data: 2019-11-04 16:35:52
    Temat: Re: Na co zamienic konto godne polecenia?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 16:32:06 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Na to godne polecenia wchodzą stałe wpływy, czy da się zmienić rodzaj konta z
    zachowaniem poprzedniego numeru?

    Tak.

    > Jak to w ogóle jest w prawie bankowym z "prawem do numeru"?

    Nie wiem, chyba nie ma, ale w ramach jednego banku zwykle zmienią typ z zachowaniem
    numeru - choć niekoniecznie bezpłatnie.
    Ale w tym przypadku nie musisz na zapas jęczeć, zmiana bezbolesna - można samemu
    przez ST (no chyba że nie zadziała, wtedy oddział) - i darmowa.

    > Albo z przelewem na Twoje imię i nazwisko, adres itp. z tym ze inny nr konta (już
    zamknięty)?

    Tutaj sprawa jasna - wróci do nadawcy.

    > Co to jest debetówka HCE?

    Taka istniejąca tylko w telefonie.