  • Data: 2019-11-04 16:32:02
    Temat: Re: Na co zamienic konto godne polecenia?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na to godne polecenia wchodzą stałe wpływy, czy da się zmienić rodzaj konta z
    zachowaniem poprzedniego numeru?
    Jak to w ogóle jest w prawie bankowym z "prawem do numeru"?
    Albo z przelewem na Twoje imię i nazwisko, adres itp. z tym ze inny nr konta (już
    zamknięty)?
    Zmiana nr podanego niektórym płatnikom to droga przez mękę :-((
    Co to jest debetówka HCE?

    -----
    > "Konto jakie chcę" - oprócz "konta select" jedyne w ofercie.
    > Konto za darmo - w tym rzadka ciekawostka, czyli nieograniczone bezpłatne przelewy
    ekspresowe - ale kartą plastikową trzeba pyknąć
    > 5 razy na miesiąc dla bezpłatności, inaczej 5zł - lub stałe 3zł płacone niezależnie
    od aktywności.