  • 1. Data: 2002-08-15 19:54:40
    Temat: NUMER WERYFIKACYJNY
    Od: "eugen" <h...@c...pl>

    Mam pytanie
    jaki bank moze wydac karte z numerem weryfikacyjnym /numer znajduje sie na
    tylnej stronie karty /
    Moja wiza elektron tego niema i nie moge zaplacic za telefon w internecie

  • 2. Data: 2002-08-15 20:04:38
    Temat: Re: NUMER WERYFIKACYJNY
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "eugen" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylnej stronie karty /
    > Moja wiza elektron tego niema i nie moge zaplacic za telefon w internecie

    Pewnie chodzi Ci o kod CVC. Jest to numer potrzebny do autoryzacji
    transakcji dokonywanych za pośrednictwem internetu. W Polsce numer ten mają
    wszystkie karty wypukłe + VE Inteligo.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski

  • 3. Data: 2002-08-15 20:06:50
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Moja wiza elektron tego niema i nie moge zaplacic za telefon w internecie

    Z electronow w necie mozna placic tylko Inteligo i DB24,
    poza tym ma to kazda VC, VG, MC.

  • 4. Data: 2002-08-15 20:21:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Z electronow w necie mozna placic tylko Inteligo i DB24,
    > poza tym ma to kazda VC, VG, MC.

    A VS albo VP? ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2002-08-15 20:28:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A VS albo VP? ;)

    grr... o Platinum pomyslalem ale nie napisalem...
    a o Silver zapomnialem ;-)

  • 6. Data: 2002-08-15 20:35:30
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Z electronow w necie mozna placic tylko Inteligo i DB24,
    > poza tym ma to kazda VC, VG, MC.

    Może faktycznie istenieje możliwość płacenie w necie DB24, jadnak jest to
    nizgodne z jej regulaminem:
    Paragraf 23: Karta nie może być stosowana w punktach sprzedaży towarów i
    usług posiadających tylko ręczny powielacz (imprinter), przy zakupach
    telefonicznych lub dokonywanych drogą pocztową, albo przez internet.
    http://www.deutsche-bank-24.pl/pdf/regulamin_ve.pdf

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 7. Data: 2002-08-15 21:17:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > usług posiadających tylko ręczny powielacz (imprinter), przy zakupach
    > telefonicznych lub dokonywanych drogą pocztową, albo przez internet.

    To co - zabiora mi karte i wlepia kare :-)) ?
    Regulamin znam tylko pozostaje pytanie po co walneli CVC2 na karcie?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-08-16 05:43:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 15 Aug 2002 23:17:05 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >To co - zabiora mi karte i wlepia kare :-)) ?
    >Regulamin znam tylko pozostaje pytanie po co walneli CVC2 na karcie?

    Z rozpedu :-) ?
    Ale transakcje internetowa z VE mi rozliczyli ... po prawie 3
    miesiacach :-)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl