  • 31. Data: 2009-03-19 08:32:57
    Temat: Re: Musze pochwalić Allianz Bank
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gpsr7t$6o1$1@news.onet.pl...
    > "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Posłuchaj chwilkę :)
    > Napisałeś "No więc mówię Ci, że o tych przewidywaniach słyszę już od paru
    > lat"
    > "Od paru lat", ale jaki to ma związek z dniem dzisiejszym?
    > To, że w czasach, że się tak wyrażę, prosperity "straszono" Cię podwyżką
    > opłat za użytkownie kont nijak ma się do "straszenia" obecnego, gdy
    > sytuacja finansowa banków jest "ciutkę" gorsza niż dotychczas.

    Czyli mam zrezygnować z korzystniejszej dla mnie oferty i płacić za coś, co
    teraz mam za darmo, bo ktoś przewiduje że kiedyś się to zmieni? :-)
    A jak się nie zmieni?

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 32. Data: 2009-03-19 09:00:51
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli mam zrezygnować z korzystniejszej dla mnie oferty i płacić za coś,
    > co teraz mam za darmo, bo ktoś przewiduje że kiedyś się to zmieni? :-)

    Ależ nie, nie o to chodzi.
    "Przyczepiłem się" do opinii kilku osób, jakoby nic w tej materii (opłaty
    za przelewy) nie mogło się już zmienić, bo do tej pory się nie zmieniło.

    > A jak się nie zmieni?

    To będziemy mogli się tylko cieszyć :)

  • 33. Data: 2009-03-19 12:28:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jeszcze raz przyglądnąłem się ofercie Allianz, tej najtańszej oczywiście,
    IMO wypada na tle konkurencji słabo. Podstawy RORu to moim zdaniem
    przelewy i bankomaty - i tu i tu w przypadku Allianz jest kiepsko, więc
    nawet w mixie z czymś innym nie ma za bardzo jak używać. No chyba, że ze
    względu na te papierowe powiadomienia ;)

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2009-03-19 21:05:49
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

> [...]
    > nawet w mixie z czymś innym nie ma za bardzo jak używać. No chyba, że ze
    > względu na te papierowe powiadomienia ;)

    Posiadam w Allianz konto Premium, w którym wsztstkie usługi podstawowe są za
    darmo (m.in. przelewy i wypłaty z bankomatów na całym świecie) oraz
    oszczędnościowe Plus, które ma oprocentowanie 7,1% do końca marca, potem
    6,7%, a także lokatkę na 7,2% . Jestem bardzo zadowolony. Jakość obsługi jak
    na razie bardzo dobra. Mam także konta w Aliorze i też nie narzekam (prócz
    oprocentowania kont oszczędnościowych i lokat).

    --
    Chandler

  • 35. Data: 2009-03-20 02:55:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Emka pisze:

    > A poważnie - naprawdę 5 zł to dla Ciebie tak istotna wartość w skali
    > miesiąca?

    Oczywiscie, ze jest to duzo, poniewaz jesli nie kontrolujemy takich
    "drobiazgow" to za chwile okaze sie, ze z racji naszej niedbalosci
    zostawiamy bankowi kilkanascie czy wiecej zl comiesiac, placac wylacznie
    za te uslugi, ktore mozemy darmo misc w tej samej jakosci gdzie indziej.

    Tu oplata za przelewy, tam kilka zl za prowadzenie konta, gdzie indziej
    oplata za karte + dodatkowa jesli nie wykona sie nia ilus zakupow w
    miesiacu (a po kiego, jak ma sie kredytowa?).
    Banki bazuja wlasnie na tych drobnych, bagatelizowanych kwotach od
    setek tysiecy klientow. ktorzy machaja reka na nieistotna oplate.
    Do tego, jak ktos sie przyzwyczai do banku, to zaczyna akceptowac
    systematyczne kolejne drobne podwyzki poszczegolnych elementow, ktore po
    kilku latach dalej rozdmuchuja koszty konta. Gdy bank zauwaza, ze jednak
    rozpoczyna sie odplyw klientow z tej przyczyny, przewaznie zamiast
    obnizki oplat za stary produkt wprowadza tanszy lub bezplatny
    alternatywny, pozostawiajac na dotychczasowym warunkach tych "wiernych
    klientow", ktorzy sie nie zorientowali w manewrze.

  • 36. Data: 2009-03-21 21:00:28
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 05:54:48 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

> [...]
    > bankowości" poprzestaje na mętnej informacji gdzieś na stronach
    > internetowych. W rezultacie, poczułem, że dla Allianz jestem kimś
    > ważnym, bank potraktowal mnie jak swego kontrahenta i jednostkę
    > ludzką, a nie anonimową i statystyczną, służącą jedynie do generowania
    > przychodów po najniższym koszcie, jak ma to w zwyczaju drugi nowy bank
    > na "A".
    >
    > Reasumując, jestem całkiem zadowolony z Allianz Bank. Jedyną wadą,
    > jaką udało mi sie wykryć, jest opłata za przelewy 0,50 PLN.
    > Przeboleję, choćby miało by mnie to kosztować paczkę papierosów

    Ja własnie zamierzam się przesiaśc z PKO BP gdzie indziej. Od miesiąca
    testuję ten twój nielubiany bank na A. Na razie (odpukać) nie miałem
    żadnych problemów. Wypłacanie kasy z dowolnego bankomatu wydaje się być
    czymś naturalnym (szukanie bankomatów PKO BP komplikowąło życia) + darmowe
    przelewy przez internet + lokata nocna to maximum czego potrzebuję...

    Mimo że mam liche finanse to lokata nocna sprawia że codziennie zarabiam
    kilkadziesiąt groszy i 3zł opłata za kartę zwraca mi się miesięcznie z 300%
    nawiązką.

    Cieszy mnie niezmiernie fakt, że korespondencja z Allianz sprawiła że
    poczułeś się jakbyś dostał Werters Oryginal (jesteś naprawdę wyjątkowy) :))

    Myślę że wybór banku to jest jak z wyborem kobiety życia. Każdemu pasuje co
    innego i sa to bardzo subiektywne doznania :)

    Pozdrawiam.