  • 1. Data: 2009-03-18 16:15:13
    Temat: Przenosze sie z PKO BP...
    Od: s...@g...com

    Witam,

    W zwiazku z ostatnimi podwyzkami w PKO BP i z utrata przeze mnie
    uprawnien do konta Student (>26 lat), zdecydowalem sie zmienic bank.
    Potrzebuje "zwyklego" konta z bezawaryjna i wygodna obsluga przez
    internet (czyli mozliwie malo zwisow, szczegolowa historia), mozliwie
    taniego (a najlepiej darmowego), najlepiej w polaczeniu z kontem
    oszczednosciowym... Inne warunki to tania/darmowa karta (zwykla,
    debetowa) i rozwinieta siec bankomatow. Konto w mBanku juz mam, ale
    szukam banku mniej wirtualnego, z siecia placowek.

    Moje typy w tej chwili to:
    1. ING konto Direct + konto oszczednosciowe. - Direct bezplatne do
    przelewow, OKO jako 4% oszczednosciowe.
    2. Eurobank konto Online. - 5% na koncie internetowym, nie trzeba
    otwierac drugiego rachunku.

    Macie jakies uwagi odnosnie tych dwoch? Wystrzegac sie? Unikac?

    Z gory dzieki za odpowiedz,
    Kuba

  • 2. Data: 2009-03-18 16:36:33
    Temat: Re: Przenosze sie z PKO BP...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 17:15, s...@g...com wrote:

    Popatrz na Getin...

  • 3. Data: 2009-03-18 16:40:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > przelewow, OKO jako 4% oszczednosciowe.
    > 2. Eurobank konto Online. - 5% na koncie internetowym, nie trzeba

    Dodalbym Getin, odjalbym ING. Byc moze jeszcze Lukas, ale nie wiem jak tam u
    nich z depozyytowa oferta.

    marekz

  • 4. Data: 2009-03-18 16:48:00
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

> [...]

    > Moje typy w tej chwili to:
    > 1. ING konto Direct + konto oszczednosciowe. - Direct bezplatne do

    Jesli chcesz cos zalatwiac w placówce banku to dokladnie sie przyjrzyj TOiP
    w ING dla konta Direct. Bez mala za wszystko trzeba placic i to slono:)

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 5. Data: 2009-03-18 16:52:05
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 09:15:13 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > otwierac drugiego rachunku.
    >
    > Macie jakies uwagi odnosnie tych dwoch? Wystrzegac sie? Unikac?

    2gi polecam - używam. Tylko musisz wziąć pod uwagę, że debetowa to jest
    chyba z 95 gr miesięcznie oraz raz w miesiącu musi wpłynąć 800zł albo
    średnie saldo 10kzł (żeby nie było opłaty miesięcznej chyba 4zł). e-banking
    działa bardzo ładnie (można sobie potestować) oraz token gsm (jak na mój
    gust) rewelacyjne rozwiązanie.

    Szkoda tylko, że ostatnio oprocentowanie z 7.07 na 6.06 poleciało na
    oszczędnościowym... no aleeee.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2009-03-18 19:01:44
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik s...@g...com napisal:
> [...]
    > debetowa) i rozwinieta siec bankomatow. Konto w mBanku juz mam, ale
    > szukam banku mniej wirtualnego, z siecia placowek.

    Wez Eurobank, ale bez karty.
    Placowki sa, konto darmowe jest (pod pewnymi warunkami), KO jest, lokaty
    (zwlaszcza 7-dniowe) sa.
    Darmowa karte masz w mBanku, bankomatow do niej nie brakuje ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2009-03-19 09:30:35
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    BGZ i e-konto (dawne Integrum), konto i operacje darmowe, karta maestro 2 zl/mies.,
    bankomaty wlasne i banków spóldzielczych w kazdej dziurze.
    JaC

    -----

    > Potrzebuje "zwyklego" konta z bezawaryjna i wygodna obsluga przez internet,
    mozliwie taniego, najlepiej w polaczeniu z kontem oszczednosciowym.