  • 1. Data: 2005-07-18 09:02:59
    Temat: Multibank - z Visa Electron za granica
    Od: "..:: Krzysztof Golat ::.." <x...@x...com>

    Wybieram sie do Czech, Austrii, Wloch i Francji.
    Czy bede tam mogl bez przeszkod poslugiwac sie moja Visa Electron
    (Multibank)?

    Jesli zaplace np. 25? za paliwo na stacji to jaka bedzie prowizja banku?

    Jaka prowizja bedzie w przypadku wyplaty np. 100? w bankomacie?

  • 2. Data: 2005-07-18 09:12:39
    Temat: Re: Multibank - z Visa Electron za granica
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    .:: Krzysztof Golat ::.. <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesli zaplace np. 25? za paliwo na stacji to jaka bedzie prowizja banku?
    >
    > Jaka prowizja bedzie w przypadku wyplaty np. 100? w bankomacie?

    Multilinia: 0 800 300 000 oraz +48/42/6 300 000

  • 3. Data: 2005-07-18 10:04:17
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    ..:: Krzysztof Golat ::.. wrote:
    > Wybieram sie do Czech, Austrii, Wloch i Francji.
    > Czy bede tam mogl bez przeszkod poslugiwac sie moja Visa Electron
    > (Multibank)?

    bez problemu, uzywalem we francji i w hiszpanii.

    > Jesli zaplace np. 25? za paliwo na stacji to jaka bedzie prowizja banku?

    zadna

    > Jaka prowizja bedzie w przypadku wyplaty np. 100? w bankomacie?

    10zl niezaleznie od kwoty.

  • 4. Data: 2005-07-18 10:04:58
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    bez SCIEMY wrote:
    > Multilinia: 0 800 300 000 oraz +48/42/6 300 000

    grupy dyskusyjne sa od tego zeby sobie pomagac, niekoniecznie w taki
    sposob ;)

  • 5. Data: 2005-07-18 10:37:59
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >bez problemu, uzywalem we francji i w hiszpanii.

    Zasadniczo bez problemu. Problemy moga wystapic jak z plaskaczami,
    jednak to juz w archwium przerabiane bylo setki razy...

    >zadna

    Zla odpowiedz. Pobierze ze 2% za przewalutowanie.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-07-18 10:38:51
    Od: "..:: Krzysztof Golat ::.." <x...@x...com>

    Użytkownik "Solos" <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > bez problemu, uzywalem we francji i w hiszpanii.

    > zadna

    > 10zl niezaleznie od kwoty.

    Dziekuje serdecznie :)

  • 7. Data: 2005-07-18 11:04:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 18 Jul 2005 11:02:59 +0200, w <dbfr8i$i16$1@korweta.task.gda.pl>, "..::
    Krzysztof Golat ::.." <x...@x...com> napisał(-a):

    > Wybieram sie do Czech, Austrii, Wloch i Francji.
    > Czy bede tam mogl bez przeszkod poslugiwac sie moja Visa Electron
    > (Multibank)?

    Generalnie tak, ale zamiast Electrona lepiej wziąć gotówkę.
    Lepsze kursy, no i nie będzie ewentualnych problemów (jak to z Electronami).

  • 8. Data: 2005-07-18 11:04:48
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    K.N. wrote:
    > Zla odpowiedz. Pobierze ze 2% za przewalutowanie.

    w tym sensie, ze po prostu ma wyzszy kurs euro niz NBP, ale tak ma kazdy
    bank.

  • 9. Data: 2005-07-18 15:58:01
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >w tym sensie, ze po prostu ma wyzszy kurs euro niz NBP, ale tak ma kazdy
    >bank.

    Nie. Dziabnie 2% za przewalutowanie z korony na euro a euro policzy po
    swoim kursie sprzedazy (gorszy niz NBP ale nie taki zly). Transakcje w
    euro lyknie bez tej prowizji.

    Pzdr.
    Lack

  • 10. Data: 2005-07-18 20:02:49
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Generalnie tak, ale zamiast Electrona lepiej wziąć gotówkę.
    > Lepsze kursy, no i nie będzie ewentualnych problemów (jak to z
    > Electronami).

    Dopóty, dopóki nie ukradną całej gotówki, lub weźmiesz jej za mało.