  • 1. Data: 2005-07-16 20:46:02
    Temat: Sez@m BPHHH działa bez karty kodów i bez tokena?
    Od: a...@o...pl

    dostałem dziś przesyłkę, a tam nie ma tokena ani karty kodów (zwanej
    też listą haseł jednorazowych) i tak się zastanawiam, jak będę robić
    przelewy... Świta mi myśl, że oni w BPHHH ograniczają się do zatwierdzania
    dyspozycji przy pomocy klucza generowanego na ich stronie

    1) czy to nie jest mniej bezpieczne od karty kodów?

    2) czy po poprawnym zalogowaniu sam klucz wystarczy aby dokonać przelewu
    jednorazowego dowolnego, nie zdefiniowanego?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-07-16 20:59:46
    Temat: Re: Sez@m BPHHH działa bez karty kodów i bez tokena?
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewy... Świta mi myśl, że oni w BPHHH ograniczają się do zatwierdzania
    > dyspozycji przy pomocy klucza generowanego na ich stronie

    A to miał być jakiś token lub karta kodów ???.
    Bo chyba przed założeniem rachunku dowiadywałeś się jakie mają
    zabezpieczenia.

  • 3. Data: 2005-07-16 21:00:05
    Od: amico_pl <amico_pl-malpa-yahoo.com>

    nie zaszkodziloby wejsc na strone (www.bph.pl) i poczytać.

  • 4. Data: 2005-07-16 21:12:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    a...@o...pl napisał(a):
    > 1) czy to nie jest mniej bezpieczne od karty kodów?

    Ustali to specjalnie powołana komisja.

    > 2) czy po poprawnym zalogowaniu sam klucz wystarczy aby dokonać przelewu
    > jednorazowego dowolnego, nie zdefiniowanego?

    To jedna z Wielkich Tajemnic.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-07-17 09:10:24
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

> [...]
    > przelewy... Świta mi myśl, że oni w BPHHH ograniczają się do zatwierdzania
    > dyspozycji przy pomocy klucza generowanego na ich stronie

    Do wczoraj tak było, ale teraz zabezpieczenie stanowi oprócz hasła
    dostępowego do klucza (wpisywanego przez klawiaturę graficzną) również SMS z
    kodem jednorazowym.

    > 1) czy to nie jest mniej bezpieczne od karty kodów?

    Oczywiście że jest.

    > 2) czy po poprawnym zalogowaniu sam klucz wystarczy aby dokonać przelewu
    > jednorazowego dowolnego, nie zdefiniowanego?

    Do wczoraj wystarczyło hasło do klucza, teraz patrz wyjaśnienie wyżej.

    Z.K.

  • 6. Data: 2005-07-17 09:18:57
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    oprócz hasła
    > dostępowego do klucza (wpisywanego przez klawiaturę graficzną)

    Samo to nie zabezpiecza, bo hasło można przechwycić a klawiatura
    "graficzna" pewnie działa na zasadzie symulacji naciskania klawisza
    poprzez wpisywanie znaków do bufora klawiatury = naciskanie klawiszy które
    koń trojański może przechwycić.

  • 7. Data: 2005-07-17 10:09:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Do wczoraj tak było, ale teraz zabezpieczenie stanowi oprócz hasła
    > dostępowego do klucza (wpisywanego przez klawiaturę graficzną) również SMS
    > kodem jednorazowym.

    SMS-y mają wejść pod koniec sierpnia

    pozd
    Adam

  • 8. Data: 2005-07-17 10:55:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Audyt IT <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > "graficzna" pewnie działa na zasadzie symulacji naciskania klawisza
    > poprzez wpisywanie znaków do bufora klawiatury = naciskanie klawiszy które

    Myślę, że powinieneś zmienić opis w polu From.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-07-18 21:03:59
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    a...@o...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > 2) czy po poprawnym zalogowaniu sam klucz wystarczy aby dokonać przelewu
    > jednorazowego dowolnego, nie zdefiniowanego?

    BUUUUUAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA !!!!

    ROTFL ! :)

    TSPPISŚ!!!!

    Pozdrawiam

    PshemeK