  • 21. Data: 2003-03-01 16:45:11
    Temat: Re: [Multibank] ubawili mnie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b3qksi$10d$1@news.onet.pl...

    > Mialem ten i kubek - nie warto - denko odpada ;-)

    No to juz ich nie bede o niego molestowal ;)

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2003-03-02 19:40:43
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:b3qksi$10d$1@news.onet.pl...

    > No to juz ich nie bede o niego molestowal ;)
    >
    > --
    > JaKi

    Powaznie - odpada, ale tylko przy naglej zmianie temperatury - przy szybkim
    zalaniu herbaty - efekt murowany. Ale do soczku jak znalazl, wiec moze nie
    rezygnuj.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 23. Data: 2003-03-02 19:44:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b3tmn7$q6s$1@news.onet.pl...

    > Powaznie - odpada, ale tylko przy naglej zmianie temperatury - przy
    szybkim
    > zalaniu herbaty - efekt murowany. Ale do soczku jak znalazl, wiec moze nie
    > rezygnuj.

    A to pomarudze jednak ;) ostatnio mi pioro oferowali a kubka nie :( znecaja
    sie ile moga nademna - zapowiedzialem ze nic nie wezme poki kubka mi nie
    dadza ;)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-03-02 22:29:45
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    znecaja
    > sie ile moga nademna - zapowiedzialem ze nic nie wezme poki kubka mi nie

    Szczerze polecam granatowy kubek (z logo citi). Sprawdza sie swietnie
    szczegolnie rankiem do goracej kawy. ;-)

    Krzysiek

  • 25. Data: 2003-03-06 12:32:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b3u0lj$kma$1@news.onet.pl...

    > Szczerze polecam granatowy kubek (z logo citi). Sprawdza sie swietnie
    > szczegolnie rankiem do goracej kawy. ;-)

    A Wy sie dziwicie ze ja lubie Citka skoro z nimi wszytsko sie da zalatwic
    :)))

    Szanowny Panie,

    Prosimy o zgłoszenie się do oddziału Citibanku Handlowego ul. Sienkiewicza
    58, Kielce w celu odebrania granatowego kubeczka z logo banku.
    Informacja w tej sprawie przekazane zostały pracownikowi oddziału ****a
    także zapisane w systemie.

    Z wyrazami szacunku,
    ****
    Departament Operacyjnej Obsługi Rachunków.

    hie hie hie ale sie zdziwia - koniec z draznieniem o kubek :)

    --
    JaKi