  • 11. Data: 2003-02-28 16:36:40
    Temat: Re: [Multibank] ubawili mnie
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message
    news:b3o1s1$md7$1@news.polbox.pl...

    > Z tego co pisałeś to już przeszedłeś :-) Będzie ok :-)

    Juz otworzylem w Multi, jeszcze nie zamknalem w Pekao (mam nadzieje ze jutro
    to nastapi).
    Na razie mam konto na ktorym mam kase a nie mam zadnych kart bo jeszcze nie
    przyslali, oddzialy zamkniete w sobote, na starym kasy nie chce wiecej brac
    bo wlasnie je zamykam. Jednym slowem musze przeczekac do poniedzialku.

    A pytam bo zawsze jak gdzies idziesz to zastanawiasz sie jak tam bedzie i
    pytasz tych co juz tam sa albo wlasnie stamtad wracaja . Tak mi troche
    filozoficznie wyszlo ;-)

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 12. Data: 2003-02-28 16:43:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > A Ty rozumiem miałeś konto w Multi i wiesz co piszesz ;-P

    Nie, skorzystałem z doświadczenie mojej dziewczyny.
    Multi powinien dużo popracowac nad spójnością informacji.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-02-28 16:48:45
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 17:26:40 +0100 "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    > przypad?
    > >
    > Chodzi o fakt tego samego dnia pobranie oplaty a po poludniu zamkniecie
    > rachunkow ;)

    Czy ty chlopie myslisz, ze ktos sie w banku detalicznym bedzie
    zajmowal personalnie Twoim rachunkiem? Przeciez to automat robi
    wszszystko! (wyszlo jak u Lema, hehe :-)

    Szymon

  • 14. Data: 2003-02-28 17:03:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    Czy ty chlopie myslisz, ze ktos sie w banku detalicznym bedzie
    zajmowal personalnie Twoim rachunkiem? Przeciez to automat robi
    wszszystko! (wyszlo jak u Lema, hehe :-)

    Niech nawet im to robi sprzataczka wieczorami :) nie zmienia to faktu ze ze
    wszystkich Bankow gdzie zamykalem rachunki w Multi trwa to najdluzej i
    wymagaja przy tym najwiekszego wkladu pracy ze strony posiadacza. Wlasnie
    dogrzebalem sie do postu w ktorym to opisywalem - dyspozycje zamkniecia
    rachunkow wyslalem listem poleconym pod koniec grudnia.

    Ale niech pazernemu Multi bedzie - nie chec mi sie juz donich pisac.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-02-28 17:25:46
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Nie, skorzystałem z doświadczenie mojej dziewczyny.
    > Multi powinien dużo popracowac nad spójnością informacji.

    O, tak - pamiętam ten przypadek :-)))

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2003-02-28 17:26:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > A pytam bo zawsze jak gdzies idziesz to zastanawiasz sie jak tam bedzie i
    > pytasz tych co juz tam sa albo wlasnie stamtad wracaja . Tak mi troche
    > filozoficznie wyszlo ;-)

    Oj, głęęęęęboko filozoficznie :-))))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 17. Data: 2003-02-28 18:10:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > O, tak - pamiętam ten przypadek :-)))

    Multi próbował naprawić sytuację. Wyszło na tym, że chciał. Wtopił
    jeszcze bardziej.
    IMHO marketing moobanku powinien zostać zmieniony. Bank który razi
    niespójnością w marketingu i rzeczywistości jawi się jako mało
    wiarygodny.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2003-02-28 20:42:27
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Multi próbował naprawić sytuację. Wyszło na tym, że chciał. Wtopił
    > jeszcze bardziej.

    Mozesz przypomniec, o co chodzilo?

    M.

  • 19. Data: 2003-03-01 08:44:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Multi próbował naprawić sytuację. Wyszło na tym, że chciał. Wtopił
    > jeszcze bardziej.

    Hie, hie - tylko, że ja pamiętam cos zupełnie innego :-))))

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2003-03-01 15:50:48
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał
    > wiadomości news:b3o1s1$md7$1@news.polbox.pl...

    > eeeeeeee Krzysku ja raczej aktualnie jestem na etapie likwidowania
    rachunkow
    > niz ich otwierania, a nagrody za otwarcie konta mnie wyjatkowo nie bawia
    :)
    > poza jednym ktorego nie chca mi dac - polprzezroczystego, matowego kubka
    > Citi :)

    Mialem ten i kubek - nie warto - denko odpada ;-)

    Krzysiek