  • 1. Data: 2003-02-28 15:01:13
    Temat: [Multibank] ubawili mnie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis telefon - Multilinka odpytala mnie z kilku danych a nastepnie wyjechala
    z tekstem iz zlozylem dyspozycje zamkniecia rachunkow (fakt w styczniu to
    robilem :))) i ze na rachunku euro mam -0,21 a na PLN 1,00 i czy oni moga
    sobie to skompensowac. Zgodzilem sie - co ssie bede z nimi bil. Na koniec mi
    powiedzieli ze dzis juz zamkna moj rachunek.

    Wszytsko by bylo w porzadku gdyby nie to ze dzis pobrali oplate za
    prowadzenie konta (wszystkie rachunki byly na plusie) i dopiero po tym
    zamkneli rachunki.

    A niech to wyjdzie pazernemu Multi na zdrowie ;) moze moje marne grosze
    wplyna na kiepska kondycje BRE :)))

    --
    JaKi (juz bez rachunku w Multi) :))

  • 2. Data: 2003-02-28 15:32:45
    Temat: Re: [Multibank] ubawili mnie
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > JaKi (juz bez rachunku w Multi) :))

    A dlaczego sobie od nich poszedles i dokad?
    Pytam bo wlasnie do Multi przechodze z PekaoSA

    Pozdrawiam,
    TOMEK

  • 3. Data: 2003-02-28 15:41:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Danio <n...@s...com> wrote:
    > A dlaczego sobie od nich poszedles i dokad?
    > Pytam bo wlasnie do Multi przechodze z PekaoSA

    Zamienił stryjek?

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-02-28 15:54:17
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 16:32:45 +0100 "Danio" <n...@s...com> wrote:

    > "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > A dlaczego sobie od nich poszedles i dokad?
    > Pytam bo wlasnie do Multi przechodze z PekaoSA

    I dobrze robisz. Nie przejmuj sie jakimis 'zamienil stryjek'.
    Nawet zakladajac podobny poziom kompetencji pracownikow w Multi (choc
    wyraznie widze poprawe w czasie, jestem klientem od samego poczatku),
    to sa mniejsze kolejki.

    Szymon
    ps. Danio. Folia na ciebie czeka! ;-)

  • 5. Data: 2003-02-28 16:10:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zamkneli rachunki.
    >
    > A niech to wyjdzie pazernemu Multi na zdrowie ;) moze moje marne grosze

    No chyba nie sądzisz, że specjalnie czekali :-)))) - widocznie dziś przypadł
    Ci termin zamknięcia (który był skutkiem daty Twojej dyspozycji). Jest na to
    regulamin :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-02-28 16:12:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Danio" <n...@s...com> wrote in message

    > A dlaczego sobie od nich poszedles i dokad?

    Pewnie otworzył w konkursie "Member gets member" aby jakiś plecak dostać
    ;-)))

    > Pytam bo wlasnie do Multi przechodze z PekaoSA

    Z tego co pisałeś to już przeszedłeś :-) Będzie ok :-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-02-28 16:12:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Zamienił stryjek?

    A Ty rozumiem miałeś konto w Multi i wiesz co piszesz ;-P

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2003-02-28 16:26:40
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b3o1p4$mbv$1@news.polbox.pl...

    > No chyba nie sądzisz, że specjalnie czekali :-)))) - widocznie dziś
    przypadł
    > Ci termin zamknięcia (który był skutkiem daty Twojej dyspozycji). Jest na
    > regulamin :-)

    Chodzi o fakt tego samego dnia pobranie oplaty a po poludniu zamkniecie
    rachunkow ;)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-28 16:28:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b3o1s1$md7$1@news.polbox.pl...

    > Pewnie otworzył w konkursie "Member gets member" aby jakiś plecak dostać
    > ;-)))

    eeeeeeee Krzysku ja raczej aktualnie jestem na etapie likwidowania rachunkow
    niz ich otwierania, a nagrody za otwarcie konta mnie wyjatkowo nie bawia :)
    poza jednym ktorego nie chca mi dac - polprzezroczystego, matowego kubka
    Citi :)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-02-28 16:30:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego sobie od nich poszedles i dokad?

    Poszukaj w archiwum :) gdzis tak w styczniu pisalem o powodach :) A pojsc
    nigdzie ni poszedlem - po prostu robilem przeglad w posiadanych rachunkach i
    zamknalem te ktore sa mi najmniej potrzebne.

    --
    JaKi