  • 1. Data: 2005-12-03 07:57:24
    Temat: [Multibank] - superpromocja - poprawa humoru na weekend;)
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Dostalem list od multi jaki to ze mnie wyjatkowy i dobry klient,i z tej
    przyczyny
    proponuja mi karte kredytowa oraz kredyt odnawialny. No i w sumie nic
    nadzwyczajnego,
    bo takich listow z roznych bankow dostaje wielu ludzi. Tylko, ze od jakiegos
    czasu karty kredytowe wydaje sie w promocjach za darmo, ale nie w multi.
    Tutaj mam szanse za wszystko zaplacic, na razie tylko 50% normalnych oplat,
    a pozniej juz normalnie.
    W liscie jest tez informacja, ze z wyjatkowej oferty skorzystalo juz 55 000
    klientow.
    Widac strasznie im opornie ta sprzedaz idzie jezeli udalo sie wcisnac tak
    malo
    produktow kredyowych, a bank przeciez sili sie na bycie "elitarnym"
    (minimalne wplaty).
    To juz nawet mB przyslal oferte z brakiem oplaty za wydanie karty

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-12-03 08:55:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:
    > W liscie jest tez informacja, ze z wyjatkowej oferty skorzystalo juz
    > 55 000 klientow.

    A to pewnie ta ich oferta z kucharzem ;)
    Ona dobra jak caly pakiet bierzesz - te 3 rzeczy
    Co do oceny czy to duzo, czy malo - zobacz ilu klientow ma Multi i ile
    procento oznacza te 55 tysiecy ;) Wtedy zmienisz zdanie, czy im sprzedaz
    dobrze czy zle idzie :P
    Ja tam mam nadzieje, ze w przyszlym roku dostana na swoje "urodziny"
    podobnego przyspieszenia jak mBank w tym...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-03 10:25:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > przyczyny
    > proponuja mi karte kredytowa oraz kredyt odnawialny. No i w sumie nic

    No właśnie multi jest jakieś takie "mułowate". :-) Gdy w BZWBK wysłałem
    wypowiedzenie umowy karty, to 3 dni później miałem telefon, że może
    jednak nie, że może bym jednak kartę zachował, nic mnie to nie będzie
    kosztować, bo rezygnują z rocznej opłaty.
    A w Multi gdy wysłałem wypowiedzenie, to ... zamknęli kartę. Obroty na
    obu kartach porównywalne, o ile nie większe na karcie Multi.

    KJ

  • 4. Data: 2005-12-03 14:53:31
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > A w Multi gdy wysłałem wypowiedzenie, to ... zamknęli kartę. Obroty na obu
    > kartach porównywalne, o ile nie większe na karcie Multi.
    >
    > KJ

    Patszysz i nie widzisz...
    WBK to bank zachodni.

    jk

  • 5. Data: 2005-12-03 15:43:36
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    >Patszysz i nie widzisz...
    >WBK to bank zachodni.
    >
    >jk

    Wszyscy mnie już splonkowali?
    Ludzie, dlaczego nie reagujecie na mój kretynizm?
    Gdzie jesteście, wypuście mnie z KFów!

    jk
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2005-12-03 20:35:13
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Wszyscy mnie już splonkowali?
    > Ludzie, dlaczego nie reagujecie na mój kretynizm?
    > Gdzie jesteście, wypuście mnie z KFów!

    Ja Cie czytam, chlopie...

    MAd Hat
    ter