  • 1. Data: 2004-08-25 15:54:05
    Temat: Multibank - potwierdzenie wpłaty [znowu?]
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Dzisiaj po wizycie w Multi zostałem ponownie niemile zaskoczony pełnymi
    danymi na potwierdzeniu wpłaty.
    Co więcej - kasjer zamiast zapytać mnie o nazwę ulicy/miasto, podał nazwę
    ulicy i zapytał, czy to ta :/
    Niestety nie miałem zbytnio czasu na rozmowę z kierownikiem, więc za chwile
    pewnie sobie zadzwonię na Multilinkę i powiem co o tym myślę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-08-25 19:27:31
    Temat: Re: Multibank - potwierdzenie wpłaty [znowu?]
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Niestety nie miałem zbytnio czasu na rozmowę z kierownikiem, więc za chwile
    > pewnie sobie zadzwonię na Multilinkę i powiem co o tym myślę.

    No to się poskarżyłem. Ciekawe, czy to cokolwiek zmieni. Jutro się pewnie
    jeszcze poskarżę doradczyni w CUF-ie.
    Co śmieśniejsze - pełne dane mam nie w pozycji właściciela rachunku (gdzie
    jest tylko imię i nazwisko), ale w pozycji wpłacającego (sigh!).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-08-25 19:40:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Witam.
    > Dzisiaj po wizycie w Multi zostałem ponownie niemile zaskoczony
    > pełnymi danymi na potwierdzeniu wpłaty.

    Aż dziwne. To chyba nie tak trudno przeprogramować?

    > Co więcej - kasjer zamiast zapytać mnie o nazwę ulicy/miasto, podał
    > nazwę ulicy i zapytał, czy to ta :/

    No wiesz, mogła być podpucha ;)

    > Niestety nie miałem zbytnio czasu na rozmowę z kierownikiem, więc za
    > chwile pewnie sobie zadzwonię na Multilinkę i powiem co o tym myślę.

    Nie sądzę, aby oni mieli jakąkolwiek moc sprawczą. Raczej skuteczniejszy
    będzie ten post :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 4. Data: 2004-08-25 20:45:53
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co śmieśniejsze - pełne dane mam nie w pozycji właściciela rachunku (gdzie
    > jest tylko imię i nazwisko), ale w pozycji wpłacającego (sigh!).

    no wlasnie cos mi takiego ostatnio miglo..
    jak walczylem z nimi o usuniecie danych to w koncu usuneli..

    ale to o czym piszesz to chyba jest rzeczywiscie..
    jesli przy wplacaniu zidentyfikuja cie jako wlasciciela konta
    to wlasnie w pozycji wplacajacy system wypluje wszystkie pelne dane
    wlasciciela.

    z drugiej strony to chyba nie ma o co walczyc.. bo w sumie jestes
    zidentyfikowany
    wiec mozesz poznac swoje dane ;))
    .

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-08-25 21:14:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
    chwile
    > pewnie sobie zadzwonię na Multilinkę i powiem co o tym myślę.

    A o co chodzi? Podales wlasciwe imie, nazwisko oraz numer rachunku? AFAIR
    takie zachowania ma miejsce przy wplacie na wlasny rachunek i sa
    potwierdzane dane wplacajacego, a nie beneficjenta :).

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 6. Data: 2004-08-26 07:50:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Kozlowski <s...@t...i.zamien.kreske.na.kropke.wp_pl> wrote:

    > jesli przy wplacaniu zidentyfikuja cie jako wlasciciela konta
    > to wlasnie w pozycji wplacajacy system wypluje wszystkie pelne dane
    > wlasciciela.

    Jeśli pytanie o to, czy nazwa ulicy się zgadza można nazwać identyfikacją...
    To jakaś jedna wielka kpina.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-08-26 07:51:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:

    > A o co chodzi? Podales wlasciwe imie, nazwisko oraz numer rachunku? AFAIR

    Czytaj uważnie.

    > takie zachowania ma miejsce przy wplacie na wlasny rachunek i sa
    > potwierdzane dane wplacajacego, a nie beneficjenta :).

    Podałem jedynie imię i nazwisko.
    A kasjer _mnie_ zapytał czy nazwa ulicy jest taka i owaka.
    Jeśli to się nazywa identyfikacja, to ja dziękuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-08-26 18:40:33
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Podałem jedynie imię i nazwisko.
    > A kasjer _mnie_ zapytał czy nazwa ulicy jest taka i owaka.
    > Jeśli to się nazywa identyfikacja, to ja dziękuję.

    Zatem problem nie jest z wydrukiem i danymi posiadacza. Problem jest z
    procedurą identyfikacji.

    pzdr
    topjes

  • 9. Data: 2004-08-26 20:28:42
    Od: "emerel" <e...@o...pl>

    > Podałem jedynie imię i nazwisko.
    > A kasjer _mnie_ zapytał czy nazwa ulicy jest taka i owaka.
    > Jeśli to się nazywa identyfikacja, to ja dziękuję.
    Ja z kolei podałem nr klienta i zostałem zapytany, czy taki owaki to właśnie
    ja. I nic więcej. Pomijam już fakt półgodzinnego oczekiwania na kasjerkę,
    której w placówce wtedy nie było.

    Mariusz