    From: "Zbyszek" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Date: Fri, 29 Oct 2004 12:32:56 +0200

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    news:1t41821524i5e8cn3e8%sal@hell.hell.pl...
    [ciach]

    Widocznie obsługa na Królewskiej w Warszawie ma inne zadania niż standardowe
    :) Odsiewają co bardziej niecieprliwych klientów :). Ja, dzięki bardzo
    'profesjonalnej' i 'nienagannej' pracy tamtejszych niedysponentów zamknąłem
    firmowe konto po dwóch tygodniach od założenia.

    Swoje perypetie opisywalem jakieś miesiąć temu. Przypomnę tylko, że
    założyłem konto dla nowootwartej firmy, po czym kiedy wystawiłem pierwsze
    faktury i spodziewałem się wpływów konto zostało zablokowane ze względu na
    brak papierka z US. Co ja się naganiałem po klientach, żeby wstrzymali
    płatności i zapłacili gotówką :)

    Najbardziej rozbawiła mnie pani, która powiedziała: "Ależ nie ma problemu.
    Nie szkodzi, że pan już wystawił faktury i lada chwila spłyną pieniądze.
    Przecież na to ZABLOKOWANE konto może pan wpłacać pieniądze!"

    Miałbym się z pyszna. Papierek z US dostałem dopiero po czterech
    miesiącach... Rozumiem, że przez cztery miesiące moje pieniążki leżały by
    sobie na koncie a ja zjadałbym tynk ze ścian zamiast śniadanka.

    Pozdawiam
    Zbyszek