  • Data: 2004-11-04 13:15:57
    Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cmaa99$q81$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A jak sobie wyobrażasz prowadzenie działalności gospodarczej z
    ZABLOKOWANYM
    > kontem bankowym? US na wydanie świstka ma (o ile dobrze pamiętam) 30 dni
    (w
    > moim przypadku trwało to ponad 3 miesiące).

    ale ja nie mowie ze podejscie US czy banku jest normalne..
    ja przez cos podobnego przechodzilem zakladacja konto dla S.C.

    > Poza tym... Informacja, informacja, informacja. Pani niedysponentka nie
    > poinformowała mnie, że mi konto zablokują. Gdybym wiedział, wcale bym się
    > nie bawił.

    ja jak przyszedlem otworzyc konto firmowe w Multi to niedysponentka
    powiedziala
    ze jesli nie mam jeszcze NIPu firmy, to powiedziala abym przyniosl NIP
    osobisty,
    znaczy potwierdzenie nadania.. a ja nie wiem czy w ogole tam jeszcze ten
    swistek , tyle lat...
    w innym wypadku powiedziala ze nie otworzy konto..
    Skierowanie sie do kierowniczki oddzialu, rozwiazalo problem..
    coz.. po prostu niedoinformowana niedysponentka..

    > Brak możliwości używania normalnie konta przez pierwszy miesiąc
    > dyskwalifikuje je dla nowootwartych firm.

    prawda.. cos w tych procedurach powinni zmienic..

    pozdro
    SirmarK