  • 1. Data: 2004-10-29 10:11:56
    Temat: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    No i nastała ta chwila.
    Po raz pierwszy mogę się poskarżyć na Multi, a konkretnie na obsługę w
    CUF-ie na Królewskiej.

    Wczoraj pół godziny stałem jak kołek, próbując się dowiedzieć jednej prostej
    rzeczy (niestety nie mogę uzyskać tej informacji na Multilinii, jedynie u
    doradców).
    Najpierw Pani1 siedząca w pokoju Aquarius mi odpysknęła, że ona
    już skończyła pracę i mi nic nie pomoże. Nie pomogły tłumaczenia, że zajmie
    jej to pół minuty.
    Trudno. Tylko co w takim razie robiła po pracy w pokoju służącemu obsłudze
    klientów? (o tej samej Pani1 będzie później).
    Stanąłem w kolejce, próbując się dostać do któregokolwiek z doradców.
    A tam co? Co chwilę przychodził ktoś 'umówiony na godzinę'. W sprawie
    kredytów, w sprawie zakupu akcji PKO BP itp.
    Postałem tak pół godziny. Zapytałem przypadkową Panią2, czy znajdę tu
    jakiegoś doradcę Aquariusa (kilka miesięcy temu była wymiana kadry na
    Królewskiej i nie wiedziałem kto tam teraz urzęduje).
    Pani2 odpowiedziała, że to m.in. ona ale dzisiaj zupełnie nie ma czasu, bo
    od rana jest zajęta klientami, chcącymi kupić akcje PKO BP (sic!).
    W międzyczasie okazało się, że Pani1 jednak nadal pracuje, bo przyszło 2
    klientów z którymi ok. 10 minut podpisywała umowy kredytowe i na otwarcie
    rachunku.

    Na pytanie, czy jutro (czyli w piątek) Pani2 będzie miała czas - odparła
    "dopiero w poniedziałek". No to super. Odechciało mi się stać, wyszedłem,
    zadzwoniłem na Multilinię i złożyłem skargę na obsługę w oddziale.
    Pewnie i tak to nic nie da, ale satysfakcję mam.

    Ktoś w Multi chyba nie pomyślał, skoro klienci chcący kupić akcje obcego
    banku, są ważniejsi niż obecni klienci...

    Pojechałem do domu, sprawdziłem numer telefonu do doradcy na Senatorskiej,
    zadzwoniłem, dowiedziałem się co chciałem i trwało to może 5 minut
    (wcześniej w ciągu dnia, nie byłem w stanie się dodzwonić do żadnej z
    doradczyń Aquariusa na Królewskiej)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-10-29 10:32:56
    Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    [ciach]

    Widocznie obsługa na Królewskiej w Warszawie ma inne zadania niż standardowe
    :) Odsiewają co bardziej niecieprliwych klientów :). Ja, dzięki bardzo
    'profesjonalnej' i 'nienagannej' pracy tamtejszych niedysponentów zamknąłem
    firmowe konto po dwóch tygodniach od założenia.

    Swoje perypetie opisywalem jakieś miesiąć temu. Przypomnę tylko, że
    założyłem konto dla nowootwartej firmy, po czym kiedy wystawiłem pierwsze
    faktury i spodziewałem się wpływów konto zostało zablokowane ze względu na
    brak papierka z US. Co ja się naganiałem po klientach, żeby wstrzymali
    płatności i zapłacili gotówką :)

    Najbardziej rozbawiła mnie pani, która powiedziała: "Ależ nie ma problemu.
    Nie szkodzi, że pan już wystawił faktury i lada chwila spłyną pieniądze.
    Przecież na to ZABLOKOWANE konto może pan wpłacać pieniądze!"

    Miałbym się z pyszna. Papierek z US dostałem dopiero po czterech
    miesiącach... Rozumiem, że przez cztery miesiące moje pieniążki leżały by
    sobie na koncie a ja zjadałbym tynk ze ścian zamiast śniadanka.

    Pozdawiam
    Zbyszek

  • 3. Data: 2004-10-29 11:45:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Miałbym się z pyszna. Papierek z US dostałem dopiero po czterech
    > miesiącach...

    ale to chyba już nie wina banku?
    /wiem, bank łatwiej zmienić niż US/

  • 4. Data: 2004-10-29 12:03:49
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > ale to chyba już nie wina banku?
    > /wiem, bank łatwiej zmienić niż US/

    US to swoją drogą :)

    Nie chodzi mi natomiast o to... Pani założyła mi konto BEZ zaświadczenia o
    NIP z urzędu skarbowego. Po czym po dwóch dniach, kiedy konto zostało
    zarejestrowane w US i faktury wystawione dostałem tel. z banku, że blokują
    mi konto bo nie mam zaświadczenia o NIP.

    A wystarczyło powiedzieć: "Proszę pana, bez tego świstka konta założyć nie
    możemy" i sprawa byłaby załatwiona. Rozstalibyśmy sie z uśmiechem i
    pocałowaniem rączki :)

    Potraktował bym to może lżej gdyby nie to, że mam dziwnych klientów, którzy
    wysyłają przelewy tego samego dnia lub dwa trzy dni po otrzymaniu faktury. I
    wystraszyłem się, że cała kasa zostanie na zablokowanym koncie.

    Skusiłem się na Multi bo wcześniej miałem tam inne konto firmowe i przez
    taką głupotę stracili zadowolonego klienta.

    Swoją drogą... Jak nowootwarta firma może założyć konto w MultiBanku skoro
    mają takie dziwne procedury?

    Następnego dnia udałem się do Nordei i tam wystarczyło moje oświadczenie, że
    dostarczę zaświadczenie kiedy tylko dostanę je z US.

    Pozdrawiam

    Zbyszek

  • 5. Data: 2004-10-30 10:21:29
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > CUF-ie na Królewskiej.

    Na Krolewskiej tez juz kilka razy zdarzylo mi sie czekac pol godziny jak
    kolek, tylko dwa okienka tylko do realizacji transakcji gotowkowych... Na
    szczescie moje wizyty sa tam rzadkoscia.

    Stiwi.

  • 6. Data: 2004-10-30 10:24:29
    Od: "Kasa" <p...@b...pl>

    Na królewskiej? A co to za miasto? W Krakowie na królewskiej nie ma
    multibanku. Jest w innym miejscu kolejki góra 3 osoby.

  • 7. Data: 2004-10-30 10:33:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-30 12:24, kiedy Kasa napisał(a) co
    następuje:
    > Na królewskiej? A co to za miasto? W Krakowie na królewskiej nie ma
    > multibanku. Jest w innym miejscu kolejki góra 3 osoby.

    To jest inne miasto. Są inne miasta. To jest to większe :-P i brzydsze.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 8. Data: 2004-10-30 10:40:19
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Na królewskiej? A co to za miasto? W Krakowie na królewskiej nie ma
    > multibanku. Jest w innym miejscu kolejki góra 3 osoby.

    Skoro nie pisze, to pewnie stolica

    as

  • 9. Data: 2004-11-03 00:00:33
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarejestrowane w US i faktury wystawione dostałem tel. z banku, że blokują
    > mi konto bo nie mam zaświadczenia o NIP.

    przeciez z tego co wiem nie dostaniesz swistka z US jesli nie bedziesz mial
    konta i kolko sie zamyka.
    Dlatego jest procedura w Multi taka ze otwieraja ci konto (pol aktywne),
    dostajesz potwierdzienie, lecisz
    do US i czekasz na swistek..

    pozdro
    SirmarK

  • 10. Data: 2004-11-03 08:31:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Kozlowski napisał:

    > przeciez z tego co wiem nie dostaniesz swistka z US jesli nie bedziesz mial
    > konta i kolko sie zamyka.

    Skad taki pomysl? Przy dzialalnosci gospodarczej NIP i swistek jest taki
    sam jak ten, ktory sie dostaje przy pierwszej rejestracji w USie. Na
    dobra sprawe nie trzeba leciec do urzedu po nowy swistek, gdy ma sie
    stary. NIP osoby fizycznej jest staly tak samo jak PESEL.

    Bartol