  • 11. Data: 2002-10-30 10:56:41
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Nie

    > Multibank akurat to tradycyjny marmurek :)

    Tu sie nie zgodze ;-) Moze multi jest marmurkiem (choc bardziej mcBankiem,
    czy nowoczesnym marmurkiem), ale juz napewno nie jest tradycyjnym ;-)

    Witek ;-)

  • 12. Data: 2002-10-30 12:29:39
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > miesiecy i powiedzial, ze normalnie to prowizja jest, ale on i tak daje za
    > friko. Nastepnie to w 1 komputerze nie ma myszki juz pare miechow (nie stac
    ich
    > na myszke ?) i nie wiem czemu ten komputer chodzi non stop wlaczony, skoro
    jest
    > i tak nie do uzytku. A to jest jedyny komputer, gdzie jest przycisk do
    mBanku.
    > Jest jeszcze terminal prze bankomacie, ale trzeba stac i nie wygodna
    klawiatura
    > wmontowana w sciane. Ciekawe kiedy to zmienia...

    To prawda - obsługa kasowa jest jedna z gorszych jakie spotkałem w życiu. Przy
    czym nie jest to moim zdaniem wina ludzi ale ogólnie organizacji pracy w tej
    placówce.

  • 13. Data: 2002-10-30 13:53:24
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    s...@o...pl wrote:

    > Po 45 minutach oczekiwania w kolejce (i braku kawy w
    > ekspresie - której zresztą nikt nie uzupełnił)

    Nieprawda jest, jakoby tam brakowalo kawy. W czasie mojej trzeciej wizyty
    JEDYNIE (i NADAL) brak bylo pojemnika na fusy :-)

    M.

  • 14. Data: 2002-10-30 13:58:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Nie ;-)) Po prostu ma tu miejsce stara prawda: 'jeden niezadowolony
    > klient robi wiecej szumu niz dziesieciu zadowolonych' ;-)
    > Ja osobiscie nie mialem problemow z KK multi, podobnie jak_wszyscy_moi
    > znajomi ;-) Poza tym trzeba miec swiadomosc, ze tam tez pracuja
    > ludzie i momencie jak wchodzi nowy produkt maja sporo roboty ! Po
    > drugie -co jest oczywiste- wprowadzono nie tylko produkt, ale tez
    > nowe procedury, ktore nie beda 'dzialac' rewelacyjnie zaraz od
    > pierwszego dnia ! To tyle.

    To posluchaj (poczytaj), co maja do powiedzenia ludzie, ktorzy W TEJ
    placowce byli.

    Pierwsze podejscie - proba zalozenia rachunku - tlum i 1 (slownie JEDNA)
    osoba obslugujaca. Poszedlem gdzie indziej

    Drugie podejscie - wplata gotowki - 45 minut oczekiwania - 3 osoby pzede mna

    Trzecie podejscie - wniosek KK - 20 minut oczekiwania (az ktos zwroci na
    mnie uwage), 10 minut samotnego siedzenia przy stoliku sam na sam z
    wnioskiem. Wcale nie jestem pewien, czy go dobrze wypelnilem ..

    podsumowanie - jak nie musicie, nie chodzcie na Krolewska.

    A Ty masz pod reka Wojtka
    :-)

    M.

  • 15. Data: 2002-10-30 14:09:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > To posluchaj (poczytaj), co maja do powiedzenia ludzie, ktorzy W TEJ
    > placowce byli.

    Z tego wniosek, ze CUF Sw.Marcin 40 P-n to placowka wzorcowa ;-))))

    > A Ty masz pod reka Wojtka
    > :-)

    ;-))))
    Ale na Garbarach tez jest ok ;-)

  • 16. Data: 2002-10-30 16:41:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nieprawda jest, jakoby tam brakowalo kawy. W czasie mojej trzeciej wizyty
    > JEDYNIE (i NADAL) brak bylo pojemnika na fusy :-)

    hehehehehe - tak to jest jak sie robi eksperess jedna z glownych przewag
    konkurencyjnych - pomysl ok (Lukas, Fortis), ale jak nie ma przekonania - to
    kiszka...

  • 17. Data: 2002-10-30 18:03:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Z tego wniosek, ze CUF Sw.Marcin 40 P-n to placowka wzorcowa ;-))))

    Ta jest fajna :-)

    > ;-))))
    > Ale na Garbarach tez jest ok ;-)

    Jest mniej ok... ale na szczescie dawno nie widzialem tej takiej
    niemilej pani jednej ;-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 18. Data: 2002-10-30 21:28:40
    Od: v...@o...pl

    albo zes sie z ch... na lby pozamienial, albo ci moze kredytu nie dali,
    twoj nick wskazuje raczej to drugie, spekulant k.... sie znalazl. ja tam
    problemow zadnych nie mialem, historie przynioslem konto otworzylem za trzy dni
    mialem kredyt, a wiecej czasu w SA stracilem zeby konto zamknac, gdzie nawet
    ekspresu bez kawy nie maja. polecilem ten bank wiekszosci znajomym i jakos
    jeszcze nikt sie nie skarzyl.
    poza tym kto ci kaze stac w kolejkach jak wszystko zalatwisz przez internet
    albo telefon.

> [...]
    > zadzwoniła do mnie miła Pani i poinformowała, że mogę się już zjawić i
    > przynieść wymagane dokumenty (zaświadczenie o zarobkach, historię rachunku
    6m -
    > tu wspomnę na marginesie, że taka historia rachunku w Pekao kosztuje więcej
    niż
    > ta cała karta, 2 dokumenty tożsamości ze zdjęciem no i książeczkę wojskową -
    > mimo że poinformowałem Panią że wojsko mi już nie grozi bo mam skończone 30
    > lat). Wczoraj zabrałem ten cały majdan i poszedłem do Multibanku na
    Królewską.

  • 19. Data: 2002-10-30 23:16:46
    Od: a...@p...fm

    Kompletna bzdura, chodzę do banku na Królewską i jedno wiem, że obsługa dwoi
    sie i troi żeby nikt nie wyszedł z kwitkiem. Ale jeszcze się taki nie narodził
    co by wszystkim dogodził. Z tego co zauważyłem nie ma tam wielu obsługujących,
    chyba 6 osób w godzinach szczytu, wkońcu to bank internetowy. A ludzie
    przychodzą z różnymi sprawami, zamiast pomykać przez internet. Chyba zbyt dużo
    z nas jest przyzwyczajonych do osobistej obsługi. Kawę piłem nie raz i nawet
    mnie przeszkolono w zakresię obsługi kofiwara, ale do banku nie chodzę dla
    kawy :). W kasie siedzi jeden kasjer i z tego co zauważyłem to można u niego
    zrobić znacznie więcej, nawet otworzyć rachunek. Gościu szczerzy się do
    wszystkich i pomaga, mi by się tak nie chciało, widać skończyły się już czasy
    że jeden człowiek wykonuje jedną czy dwie operacje. To właśnie świadczy o tym
    że jest to bank nowatorski. Swoją drogą te same twarze widać rano i wieczorem,
    czy ci ludzie nie śpią? - uwijają się jak mrówki i chwała im za to. A dla
    niecierpliwych doradzam powtórkę z rozrywki w obleśnych i nieprzyjaznych
    bankach starych czasów.

  • 20. Data: 2002-10-31 07:45:41
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > jeszcze nikt sie nie skarzyl.
    > poza tym kto ci kaze stac w kolejkach jak wszystko zalatwisz przez internet

    Otóż nie wszystko wieśniaku da się załatwić przez telefon czy internet - nie
    możesz podpisać wniosku, nie możesz złożyć dokumentów których wymagają i nie
    możesz otrzymać karty.