    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - listowne wypowiedzenie KK
    Date: Mon, 26 Nov 2012 10:36:02 +0100
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Sun, 25 Nov 2012 18:55:05 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    > Witam
    >
    > Wyslalem do Multibanku wypowiedzenie umowy o KK listem poleconym. Ma
    > ktos doswiaczenie po jakim czasie w systemie KK zostanie zastrezona.
    > Ewentualnie jezeli bedzie cos nie tak w tym wypowiedzeniu to czy bank
    > jakos mnie powiadomi?

    Szykuj się na cokolwiek. Ja wypowiedziałem KK w placówce Multi, z
    zachowaniem wszystkich terminów, około 3 miesięcy przed końcem okresu
    rocznego. Złożyłem rezygnację oraz wziąłem potwierdzenie wpływu. Po
    zakończeniu okresu rocznego Multibank pobrał pełną opłatę roczną za kartę.
    Dzwonię na infolinię i chcę składać reklamację a kobieta na bezczelnego
    twierdzi: skoro bank pobrał opłatę za kartę to znaczy, że tak ma być.
    Kobieta z infolinii nie widziała w systemie żadnego wypowiedzenia karty, a
    to dla niej oznaczało, że ja musiałem się pomylić i nie złożyłem
    wypowiedzenia. Dopiero gdy dodałem, że mam kopię rezygnacji z karty z
    potwierdzeniem wpływu w placówce to zgodziła się przyjąć reklamację.

    Matt